המפתחות לקיץ של נופיקי – מכירת הכרטיסים נפתחה!

המפתחות לקיץ של נופיקי - מכירת הכרטיסים נפתחה!
המפתחות לקיץ של נופיקי - מכירת הכרטיסים נפתחה! צילום: סטודיו סורי

כל מה שרציתם לדעת על הצגת הילדים החדשה של כוכבת הילדים נופיקי "המפתחות לקיץ של נופיקי" שתגיע לערים רבות ברחבי הארץ בקיץ הקרוב. מכירת הכרטיסים נפתחה. כמה יעלו הכרטיסים?

"המפתחות לקיץ של נופיקי" היא הצגה חדשה ומרגשת לילדים, בכיכובה של נופיקי, כוכבת הילדים הסגולה והאהובה. ההצגה מזמינה את הקהל הצעיר לצאת למסע קסום ומלא הרפתקאות בעולמה הייחודי של נופיקי.

העלילה מתרחשת עם תום החורף, כשנופיקי וחבריה מתכוננים בהתרגשות לקראת בוא הקיץ. אך להפתעתם, הקיץ מתמהמה ואינו מגיע. נופיקי והחבורה מחליטים לצאת למשימה מיוחדת: למצוא את "המפתחות לקיץ", מפתחות קסומים שרק בעזרתם ניתן להביא את עונת השמש והחופש.

לאורך המסע, נופיקי וחבריה – דוני השדוני, ליפי לופ ורקדנים נוספים – נדרשים לעמוד במשימות מאתגרות ומלמדות. דרך ההתמודדות עם האתגרים הללו, מעבירה ההצגה מסרים חשובים לילדים, כמו חשיבותם של העצמה עצמית, נחישות, התמדה וכוח רצון.

המפתחות של נופיקי לוח הופעות 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
פרדס חנה מרכז אומנויות הבמה פרדס חנה 40 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
נס ציונה משכן הפיס נס ציונה 33 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
חיפה בית נגלר חיפה 30 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
כפר סבא סינמה סיטי כפר סבא - אולם 1 27 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
אשדוד סינמה סיטי אשדוד - אולם 14 30 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
ראשון לציון סינמה סיטי ראשון לציון - אולם 23 33 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
באר שבע תאטרון הסינמה סיטי באר שבע 51 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
בת ים היכל התרבות בת ים 42 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
רמת השרון סינמה סיטי גלילות רמת השרון - אולם סינימקס 39 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
נתניה אודיטוריום ע"ש אריק איינשטיין נתניה 42 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
גבעתיים תיאטרון גבעתיים - אולם גדול 46 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה
פתח תקווה אולם גולדה פתח תקוה 29 כרטיסים
88
רכישת כרטיסים שעה

המפתחות של נופיקי כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים כולם על 88 ש"ח.

אחד המאפיינים הבולטים של "המפתחות לקיץ של נופיקי" הוא האינטראקטיביות. ההצגה מעודדת את הילדים בקהל להשתתף באופן פעיל, לעזור לדמויות ולהיות חלק בלתי נפרד מחוויית הקסם על הבמה. זוהי הזדמנות נהדרת עבור הילדים לחוות תיאטרון בצורה חווייתית ומערבת.

מסר חשוב נוסף שההצגה מדגישה הוא החיוביות. כל הדמויות במחזה הן טובות לב ובעלות כוונות חיוביות, מה שמקנה תחושה של ביטחון ואופטימיות המתאימה במיוחד לקהל הצעיר.

ההפקה, שנמשכת כשעה ללא הפסקה, מתאימה לילדים בגילאי 2 עד 8. היא מציעה שילוב מנצח של סיפור מרתק, מוסיקה קצבית, תפאורה צבעונית ותלבושות מושכות עין. ההצגה מהווה הזדמנות מצוינת לבלות זמן איכות עם הילדים, תוך חשיפה לעולם התיאטרון וערכים חינוכיים חשובים.

הכרטיסים להצגה הם חובה לכל גיל, והמלצה חמה לכל המשפחה. זוהי הזמנה למסע בלתי נשכח אל עולם הדמיון והקסם, בעקבות נופיקי והמפתחות האבודים לקיץ. ההצגה מבטיחה חוויה מלאת צבע, שמחה ותעוזה, עם מסר מחזק ובונה לילדים.

"המפתחות לקיץ של נופיקי" היא תזכורת מקסימה לכוחו של התיאטרון ככלי לא רק לבידור, אלא גם להעברת ערכים ומסרים חשובים. זוהי הפקה מקורית ואיכותית שמכבדת את הקהל הצעיר, ומזמינה אותו להיות חלק מחוויה תיאטרלית סוחפת ובלתי נשכחת. אז שריינו כבר עכשיו כרטיסים, וצאו למסע מרתק עם נופיקי וחבריה – הרפתקה שתיקח אתכם הישר אל תוך הקיץ!

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק