השדון ובת הטוחן הצגה לילדים – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות!

השדון ובת הטוחן הצגה לילדים - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות!
השדון ובת הטוחן הצגה לילדים - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות! צילום: לירז אלון

כל הפרטים על הצגת הילדים השדון ובת הטוחן שמציגה עיבוד חדש לסיפור הידוע. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה בעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הצגת ילדים חדשה בעיבוד ובימוי של נתנאל גבעתי מביאה את הסיפור הידוע השדון ובת הטוחן בעיבוד בימתי חדש לילדים בהשתתפות עומרי טסלר/אריק מורדוך, מירית פרג'ון/ מור וסרמן ועומרי טסלר/יוסף קדוש. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הצגת הילדים המדוברת כולל מידע על לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

השדון ובת הטוחן הצגת ילדים – לוח הצגות

הצגת הילדים השדון ובת הטוחן תציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ כגון יקנעם, אשקלון, חיפה, ראשון לציון ועוד. להלן לוח ההצגות המתעדכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
פתח תקווה תיאטרון המסילה - פתח תקווה 50 כרטיסים
59
רכישת כרטיסים שעה

השדון ובת הטוחן הצגה – כרטיסים החל מ-54 ש"ח

מחירי הכרטיסים להצגה פטר והזאב מתחילים ב-54 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך זמן ההצגה הוא כשעה. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 4 עד 10.

אודות הצגת הילדים השדון ובת הטוחן

מדובר בעיבוד חדש ומוזיקלי עם עלילה שבמרכזה מלך נהנתן, אשר נזקק לממון רב על מנת לקיים סגנון חיים רהבתני, ומשרת נאמן אחד אשר עושה צעד אחד גאוני. נערה תמימה, אשר מתחייבת לטוות זהב מקש, נקראת למשימה. אובדת עצות והמומה נעולה הנערה בתא עד אשר אדון שדון, קטן ותהמוני נחלץ לעזרתה.

השדון מבטיח לעזור לנערה להפוך לבת אצולה, ובתמורה מבקש בקשה אחת גדולה. הנערה, בלית ברירה מסכימה לבקשה – על אף שהיא קשה. הדרמה ממשיכה כאשר השדון המצחיק והנחמד הופך לנרגן ומאיים, ועומד על כך שהבטחות צריך לקיים. את השירים להצגה כתבו דנה מלכה ואדיר אנטר ועל הניהול המוזיקלי אחראית דנה מלכה.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק