מופע המחול קסטור Castor של להקת אבשלום פולק – כרטיסים ותאריכים

מופע המחול קסטור Castor של תיאטרון אבשלום פולק - כרטיסים ותאריכים
מופע המחול קסטור Castor של תיאטרון אבשלום פולק - כרטיסים ותאריכים. צילום: אבשלום פולק

כל הפרטים על מופע המחול של להקת אבשלום פולק קסטור (Castor) שיתקיים במוזיאון תל אביב לאומנות בחודש הבא. במה מדובר? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים?

להקת המחול אבשלום פולק יוצאת עם המופע קסטור (Castor) ותציג סדרה של הופעות באולם רקאנטי במוזיאון תל אביב לאומנות. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל המידע על המופע החדש כולל פרטים על מכירת כרטיסים, לוח הופעות, הנחות, כרטיסים מוזלים ועוד.

קסטור אבשלום פולק – לוח הופעות

להלן לוח ההופעות העדכני של מופע המחול Castor של להקת אבשלום פולק בחודשים הקרובים:

כרטיסים ומחירים למופע המחול קסטור

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 160 ש"ח. מומלץ לשריין כרטיסים ומיקומים מראש.

אודות המופע

היצירה "קסטור" מזמינה את הצופה למסע מרתק ורב פנים, המשלב בין מיתולוגיה יוונית, תופעות טבע מרהיבות וחוכמתן המופלאה של בעלי חיים. שמה של היצירה, הלקוח מדמותו של קסטור מהמיתולוגיה היוונית, מעורר סקרנות ומעניק לה עומק סמלי.

קסטור, על פי המיתולוגיה, הוא דמות מורכבת ורבת רבדים. הוא נולד כתאום לפולוקס, אחיו הזוהר והבולט יותר. למרות שקסטור עצמו הוא כוכב יפהפה הנוצץ בשמיים, הוא מוצא את עצמו באור הזרקורים של אחיו. סיפור הולדתם יוצא הדופן של האחים וקשרם האמיץ לאורך חייהם וגורלם המשותף, מסמלים אולי את מערכות היחסים האנושיות המורכבות, על היופי והקושי שבהן.

בחירת הבונה, הקרוי גם קסטור בשמו הלטיני, כמקור השראה נוסף ליצירה מוסיפה נדבך מעניין. הבונה נחשב לאחד מבעלי החיים החכמים ביותר והבנאי המוכשר ביותר בטבע. תכונותיו המיוחדות של הבונה, כמו תושייה, יצירתיות והתמדה, יכולות לשקף היבטים רבים בחוויה האנושית.

המופע עצמו, בשילוב תנועה, מוזיקה ואמנות חזותית, מזמין את הצופה לצלול פנימה ולגלות משמעויות אישיות. הוא מאפשר מרחב פרשנות אינדיבידואלי, כשכל צופה יכול למצוא הקשרים ומשמעויות הייחודיים לו, בהתבסס על עולמו הפנימי והחיצוני.

דרך מופע מחול זה, נוצר מפגש מרתק בין עולמות – בין המיתי לארצי, בין תופעות חמקמקות לבין יציבות בטבע, בין זוהר לצניעות. זהו מסע פנימי מעורר מחשבה, המשתקף דרך תנועה ויצירה אמנותית מרשימה.

"קסטור" הוא הרבה מעבר למופע מחול. זוהי הזמנה למסע רגשי ואינטלקטואלי עמוק, השואב השראה ממיתולוגיה עתיקה, מופלאות הטבע ונפש האדם. זהו מופע המעניק במה לכל צופה לגלות את האמת הפנימית שלו, ולמצוא את ההקשרים הייחודים לו בסיפורו האוניברסלי של קסטור.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק