מופע המחול "מתרגלים אמפתיה מס' 3" – להקת יסמין גודר

מופע המחול "מתרגלים אמפתיה מס' 3" - להקת יסמין גודר
מופע המחול "מתרגלים אמפתיה מס' 3" - להקת יסמין גודר. צילום: תמר לם

כל הפרטים על מופע המחול "מתרגלים אמפתיה מס' 3" של להקת המחול של יסמין גודר. כמה יעלו הכרטיסים? והיכן תקנו?

להקת המחול של יסמין גודר מפתחת מאז 2019 פרויקט מחקרי ייחודי תחת הכותרת "מתרגלים אמפתיה". מתוך מחקר זה נוצרה סדרה של תרגולים, סדנאות, מפגשים קהילתיים ומופעים, כשכל אחד מהם בוחן את מושג האמפתיה דרך עדשות וגישות מגוונות.

במסגרת הפרויקט, יצרה גודר בשנת 2020 מופע סולו חדש בשם "מתרגלים אמפתיה מס' 3", שעלה בבכורה ביולי 2021 בפסטיבל Frankfurter Positionen במוזונטורם, פרנקפורט. זוהי הפעם הראשונה מזה 20 שנות יצירה שבה גודר יוצרת ומבצעת לבדה מופע שלם.

המופע, שאורכו שעה ועשר דקות, ממשיך לחקור את השאלות והנושאים סביב אמפתיה שבהם עסקה הלהקה בשנתיים האחרונות, אך הפעם דרך פריזמה אישית יותר, המתמקדת בגוף ובחוויות של גודר עצמה.

העבודה על "מתרגלים אמפתיה מס' 3" התרחשה במהלך התפשטות מגפת הקורונה, בתקופה של התכנסות ובידוד גלובליים. היצירה משקפת ומתכתבת עם תכנים אלו, ומעלה שאלות על טיפול עצמי, דאגה ופתיחות למרחבים חדשים של גילוי בתוך ההתמודדות עם המציאות המשתנה.

הפרויקט כולו מבקש לבחון מה מאפשר לנו להיחשף רגשית, מה גורם לנו להזדהות עם עצמנו ועם אחרים כאשר נוצר מרחב בטוח, וכיצד ניתן לפתח פרקטיקות, טקסים, כוריאוגרפיות ושירים שיאפשרו התחברות למורכבות הפנימית והחיצונית שלנו.

לוח הופעות

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מרכז תרבות מנדל תל אביב - סטודיו להקת יסמין גודר 10 כרטיסים
76
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעה ו-10 דקות

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע החלה והיא מתבצעת באמצעות העמוד הבא באתר "בראבו" העובד באופן רשמי עם המופע. מחירי הכרטיסים עומדים על 76 ש"ח.

המופע הוא פרי שיתוף פעולה בין להקת יסמין גודר לבין Künstlerhaus Mousonturm. הוא הוזמן על ידי פסטיבל Frankfurter Positionen 2021, יוזמה של קרן BHFBank, וזכה לתמיכה במסגרת הברית של בתי הפקה בינלאומיים על ידי הנציב הפדרלי לתרבות ולתקשורת של גרמניה. בנוסף, הפקת המופע נתמכה על ידי משרד החוץ הישראלי, הקונסוליה הכללית של גרמניה, ויפן.

"מתרגלים אמפתיה מס' 3" מהווה הזדמנות מרתקת להיחשף לעבודתה של יסמין גודר בפורמט אינטימי ואישי. המופע מזמין את הקהל להתבונן פנימה, לחקור את גבולות האמפתיה והחמלה, ולהרהר על האופן שבו אנו מתחברים לעצמנו ולזולת בתקופה מאתגרת. זוהי חוויה ייחודית המשלבת מחול, תנועה ומחקר רגשי, ומבטיחה מסע מרתק אל נבכי הנפש האנושית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק