תפוחים מן המדבר בית ליסין – כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח בלבד!

תפוחים מן המדבר בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח בלבד!
תפוחים מן המדבר בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח בלבד!. צילום: כפיר בולוטין

העיבוד החדש להצגה של תיאטרון בית ליסין "תפוחים מן המדבר" שכתבה סביון ליברכט, תביא את תיקי דיין, לירת בלבן ושחקנים נוספים אל הבמה. אז מתי תוכלו לראות? ואיך תרכשו כרטיסים מוזלים החל מ-91 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

ההצגה תפוחים מן המדבר שכתבה סביון ליברכט תעלה בעיבוד חדש בתיאטרון בית ליסין ותציג תאריכים רבים בתיאטרון ובערים נוספות ברחבי הארץ. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה עם מידע על לוח הצגות עדכני ופרטים על רכישת כרטיסים מוזלים בהנחה החל מ-91 ש"ח בלבד במקום 190 ש"ח.

תפוחים מן המדבר בית ליסין – לוח הצגות 2023

ההצגה תפוחים מן המדבר תרוץ בתיאטרון בית ליסין באולם דיזנגוף 1 ובאולמות נוספים בערים רבות ברחבי הארץ. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

כרטיסים מוזלים להצגה של בית ליסין תפוחים מן המדבר עם תיקי דיין

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה תפוחים מן המדבר בקופות תיאטרון בית ליסין הוא 190 ש"ח אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-91 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

רשימת שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתבה הסופרת והמחזאית המצליחה סביון ליברכט בבימויו של אמיר י. וולף. בהצגה ישתתפו השחקנים והשחקניות תיקי דיין, יונתן צ'רצי, לירית בלבן, גל אמיתי ותמר עמית-יוסף.

עוד עוסקים במלאכה – תפאורה: ניב מנור, תלבושות: אביה בש, מוזיקה: אלעד אדר, תאורה: זיו וולושין ותנועה: שרון גל.

אודות ההצגה

ההצגה תפוחים מן המדבר היא קלאסיקה ישראלית המבוססת על הסיפור הקצר שכתבה הסופרת המצליחה סביון ליברכט. הסיפור זכה כבר בעבר לעיבוד לסרט קולנוע מצליח וגם לעיבוד בימתי שזכה להצלחה גדולה בקופות. עתה, הוא מגיע בעיבוד חדש ובשחקנים ושחקניות חדשים שייקחו חלק בהצגה בבית ליסין. סיפורים אחרים של ליברכט כגון "סינית אני מדבר אלייך" ואחרות, זכו גם הן לעיבוד בבית ליסין וזכו להצלחה רבה.

עלילת ההצגה מספרת על שרה, אחותה של ויקטוריה, הנחרדת מן השמועה כי רבקה, בתם היחידה של ויקטוריה וראובן, נראתה עם בחור בכניסה לבית קולנוע בירושלים. האחיות מנסות להפריד בין זוג האוהבים, וסופן שהן עצמן נופלות בשביו של השידוך.

תפוחים מן המדבר ביקורת

בהמשך נציג כאן לקט של ביקורות על ההצגה תפוחים מן המדבר שהתפרסמו בעיתונות ובאתרים המובילים.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק