אני סבתא שלך – הקאמרי

אני סבתא שלך הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
אני סבתא שלך הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

תיאטרון הקאמרי מעלה את ההצגה אני סבתא שלך בכיכובן של רבקה מיכאלי, גילת אנקורי ועוד. מתי תוכלו לראות את ההצגה ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

ההצגה החדשה "אני סבתא שלך" של הקאמרי עולה במסגרת העונה החדשה של 2024 בתיאטרון ומביא לבמה את רבקה מיכאלי, גילת אנקורי, תום אבני ואחרים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה עם מידע על לוח הצגות עדכני ורכישת כרטיסים מוזלים בהנחה.

אני סבתא שלך תיאטרון הקאמרי – לוח הצגות 2024

ההצגה החדשה של הקאמרי אני סבתא שלך תציג תאריכים רבים באולם החדש 1 ו-2 בתיאטרון. להלן לוח הצגות עדכני של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
נס ציונה היכל התרבות נס ציונה 34 כרטיסים
76 - 91
רכישת כרטיסים שעה ו-20 דקות

כרטיסים להצגה אני סבתא שלך – כך תוכלו לקנות כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות תיאטרון הקאמרי עומד כעת על 220 ש"ח אך באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה

מדובר בקומדיה ישראלית מקורית חדשה שכתב איתי סונטג בבימויו של רועי שגב. עלילת ההצגה עוסקת ביחסים בין דוריים ופערין הגדולים שביניהם. אודליה, פנסיונרית המתבקשת לחתום על צו פינוי בינוי בבניין בו היא מתגוררת אך מסרבת לחתום על הצו. במקביל, היא מגלה כי ייתכן ולבנה המנוח מסתובב איפשהו בעולם נכד והיא סוגרת עסקה עם מנהל הפרוייקט לעזור לה למצוא את הנכד ובתמורה, היא תחתום על הצו. אל החיפושים מצטרפות גם אחיותיה…

שחקנים ומשתתפים

שחקנים ושחקניות: רשימת השחקנים והשחקניות כוללת את רבקה מיכאלי, תום אבני/ עופרי ביטרמן, אסתי קוסוביצקי, גילת אנקורי, שלמה וישינסקי ואסנת בן יהודה/ מורן ארביב גנס.

עוד עוסקים במלאכה:

תפאורה: ניב מנור
תלבושות: אביה בש
מוזיקה: איתמר גרוס
תאורה: זיו וולושין

אני סבתא שלך ביקורת

בזמן הקרוב נפרסם כאן מקבץ ביקורות על ההצגה אני רק סבתא של מיטב המבקרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הקאמרי:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק