לעבור את הקיר ההצגה בבית ליסין – כרטיסים ב-125 ש"ח בלבד!

לעבור את הקיר ההצגה בבית ליסין - כרטיסים ב-115 ש"ח בלבד!
לעבור את הקיר ההצגה בבית ליסין - כרטיסים ב-115 ש"ח בלבד! צילום: אור דנון

תיאטרון בית ליסין מציג: לעבור את הקיר ההצגה – עיבוד בימתי חדש לסרט המצליח בכיכובם של חן אמסלם ועוז זהבי שירוץ בתיאטרון גם במהלך 2023. מתי ואיפה תוכלו לראות? כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים? ואיפה תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים החל מ-125 ש"ח בלבד במקום 320 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין ממשיך להריץ את הלהיט הבימתי המצליח גם במהלך 2023. מדובר בהצגה "לעבור את הקיר" המבוססת על הסרט המצליח בעל אותו שם של רמה בורשטין מ-2016 שבה מככבים עוז זהבי (שגם כיכב בסרט המקורי), חן אמסלם ועוד כוכבים רבים. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הצגות וגם מידע על הנחות ומבצעים שווים.

לעבור את הקיר בית ליסין – לוח הצגות עדכני ל-2023

ההצגה לעבור את הקיר בבית ליסין היא אחת מההצגות המבוקשות ביותר של בית ליסין ב-2023 ורצה בהצלחה זמן רב בתיאטרון באולם דיזנגוף 1. להלן לוח ההצגות הקרובות והמתעדכן של ההצגה החדשה והמדוברת:

כרטיסים מוזלים להצגה לעבור את הקיר – כך תוכלו לרכוש כרטיסים מ-125 ש"ח בלבד במקום 320 ש"ח!

מכירת הכרטיסים להצגה המדוברת נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 320 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה משמעותית שעומדים על 125 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

לעבור את הקיר שחקנים ומשתתפים

שחקנים ושחקניות: חן אמסלם, עוז זהבי, יעל אלקנה, הגר אנגל, אביתר בר דוד, גל חזאז, הראל ליסמן, ועוד

בימוי: עידו רוזנברג
מילות השירים: עילי בוטנר ואורן יעקובי
לחנים: עילי בוטנר
ניהול מוזיקלי ועיבודים: אמיר לקנר
תפאורה: סבטלנה ברגר
כוריאוגרפיה: עוז מורג
תלבושות: אורנה סמורגונסקי
תאורה: קרן גרנק
עיצוב סאונד: ניראל שרון
הדרכה קולית: מאיה אבידן
מפיקת הסרט: נורמה הפקות

אודות ההצגה לעבור את הקיר

תיאטרון בית ליסין כבר אחראי לאחת ההצגות המצליחות ביותר בכל הזמנים המבוססת על סרט מצליח – זוהי כמובן ההצגה "אפס ביחסי אנוש" שממשיכה לרוץ בהצלחה רבה גם בימים אלו בכיכובן של משי קלינשטיין ומגי אזרזר. עתה, יריץ בית ליסין במקביל, הצגה נוספת שגם היא מבוססת על הסרט המצליח "לעבור את הקיר" וגם היא כוללת פאנל מכובד של שחקנים ידועים ובראשם עוז זהבי וחן אמסלם.

ואם להמשיך את הדימיון בין שתי ההצגות, גם על בימוי ההצגה לעבור את הקיר, הופקד הבימאי עידו רוזנברג שביים גם את אפס ביחסי אנוש, וגם את המוזיקה להצגה החדשה כתב עילי בוטנר שאחראי גם הוא על המוזיקה של ההצגה אפס ביחסי אנוש.

עלילת ההצגה לעבור את הקיר תהיה מקבילה לעלילת הסרט ובה היא עוקבת אחר מסעה המרתק של בחורה צעירה שהארוס שלה ביטל את החתונה ברגע האחרון והיא מחליטה למרות המצב הבעייתי, להמשיך את החתונה ויהי מה.

גיבורת העלילה יוצאת למסע של חיפוש מהיר אחר החתן המיועד ועוברת בדייטים מוזרים ומשונים, נסיעה לאומן ועוד תלאות מצחיקות, מוזרות ומשונות שמציגות גם על הדרך את הפנים הרבות של החברה הישראלית.

אודות הסרט לעבור את הקיר

הסרט "לעבור את הקיר" הוא סרטה המצליח של הבימאית החרדית רמה בורשטין שהפך לסרט שובר קופות וזכה להצלחה רבה כבר מיום יציאתו לאוויר בשנת 2016. הסרט זכה בשלושה פרסי אופיר על השחקנית הטובה ביותר (נועה קולר), עיצוב תלבושות והתסריט אותו כתבה גם כן בורשטין.

בסרט השתתפו שחקנים ושחקניות מוכרים ביותר כמו עוז זהבי (שישתתף גם בגרסת ההצגה החדשה של בית ליסין), עמוס תמם, נועה קולר ועוד. הסרט זכה להצלחה קופתית גדולה מאוד אך לביקורות מעורבות אך חיוביות בסוף מצד המבקרים בתקשורת שציינו כי מדובר בסוג של חוויה דתית שמצליחה לצאת מגבול הקיטשיות ולעסוק בשאלות הקיומיות של החיים.

בורשטין היא במאית חרדית שחזרה בתשובה וגם בסרטה לעבור את הקיר, גיבורת הסרט היא חוזרת בתשובה. היא זכתה להצלחה גדולה וזכתה בפרסי אופיר נוספים גם על סרטה הקודם "למלא את החלל" שיצא ב-2012. עתה גרסת ההצגה החדשה של בית ליסין יביא את לעבור את הקיר אל הבמה בהפקה מושקעת ומדוברת.

לעבור את הקיר ההצגה – ביקורות

בהמשך, נציג כאן סקירה מורחבת של ביקורות על ההצגה של מיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק