הלהקה המחזמר

המחזמר הלהקה - כרטיסים בהנחה החל מ-99 ש"ח!
המחזמר הלהקה - כרטיסים בהנחה החל מ-99 ש"ח! תמונה: עדי ברק.

דב נבון, נופר סלמאן ואלישע בנאי הם רק חלק מהמשתתפים במחזמר הלהקה 2024 שחוזר לבמה עם עשרות שחקנים, רקדנים ומשתתפים ויציג הופעות רבות בכל רחבי הארץ. אז מי יככבו במחזמר החדש? כמה יעלו כרטיסים? איפה ניתן לקנות? וכל מה שרציתם לדעת בכתבה הבאה.

התיאטרון הארצי מחזיר לבמה את אחד ממחזות הזמר המצליחים בישראל – המחזמר "הלהקה", המבוסס על סרטו המצליח של אבי נשר ויציג הופעות רבות בכל רחבי הארץ. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על המחזמר החדש לרבות פרטים על המשתתפים, מכירת כרטיסים, מחירים, לוח הצגות, הנחות ועוד.

הלהקה הוא סרטו המיתולוגי של אבי נשר שנחשב לאחד מהקלאסיקות של הקולנוע הישראלי שהביא את עולמם של הלהקות הצבאיות לקולנוע עם שיריו של יאיר רוזנבלום ובו השתתפו גידי גוב, גלי עטרי, טוביה צפיר ואחרים. לפני כ-15 שנה תיאטרון הבימה העלה גרסת מחזמר מצליחה לסרט ועתה, 15 שנים לאחר מכן, התיאטרון הארצי מחזיר לחיים את המחזמר לבמה בהפקה מחודשת ועטורת כוכבים ומשתתפים.

המחזמר הלהקה – לוח הצגות 2024

המחזמר הלהקה יגיע לערים רבות בישראל יכלול בין היתר הופעות בירושלים, תל אביב, ראשון לציון, באר שבע, הרצליה וערים רבות נוספות. להלן לוח ההצגות המלא של המחזמר לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
איירפורט סיטי היכל התרבות איירפורט סיטי 58 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 68 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
נתניה היכל התרבות העירוני נתניה - האודיטוריום 56 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
נס ציונה היכל התרבות נס ציונה 53 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
מודיעין היכל התרבות מודיעין מכבים רעות 57 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
כפר סבא היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים 57 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 77 כרטיסים
139
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה

כרטיסים למחזמר הלהקה

מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-99 ש"ח.

הנחות, כרטיסים מוזלים ומבצעים

בשלב זה, לא מצאנו מידע על הנחות או על כרטיסים מוזלים מהמחיר הנ"ל. נמשיך לעקוב ולעדכן כל הזמן ובזמן אמת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הלהקה מחזמר – שחקנים ומשתתפים

את המחזמר הלהקה 2024 כתב אורן יעקובי וביים צדי צרפתי. הפקת המחזמר עדיין שוקדת בימים אלו על הקאסט המלא אך בינתיים רשימת השחקנים כוללת את דב נבון (יגלם אביב הבמאי), שי המבר, עדי אלון, נופר סלמאן/ אילי עלמני, אלישע בנאי, לירון ויגדור, נוי עזריה וליעם פינטו.

עוד עוסקים במלאכה – ניהול מוסיקלי: טל בלכרוביץ כריאורוגרפיה: מיכל שי תפאורה: ארז יניב תלבושות: אלכס קוכמן מפיק: דניאל רבינוביץ עוזר במאי: חיים פליבה שיווק ומכירות: איתי ברלינר יחסי ציבור: שלומית עמיר ואריזה גרפית: עדי ברק. בימים הקרובים, צפויים להתפרסם שמות חדשים וכמו כן, עשויים להיות שינויים בהרכב השחקנים.

אודות המחזמר והסרט הלהקה

הסרט הלהקה שיצא בשנת 1978, הביא הצצה אל עולמן של הלהקות הצבאיות שהיו באותה תקופה הסמל של המוזיקה הישראלית והביאו לעולם המוזיקה הישראלית את רוב הזמרים והזמרות. הסרט עסק בלהקה צבאית במהלך מלחמת ההתשה שנמצאת בסכסוכים ומתחים בין השחקנים השונים ובין השחקנים לבמאי. הסרט לווה בשירים רבים של המלחין יאיר רוזנבלום שרבים מהם הפכו לקלאסיקות ולהיטי ענק.

בסרט כיכבו השמות החמים ביותר באותה תקופה כמו גידי גוב, גלי עטרי, מאיר סוויסה, דפנה ארמוני, טוביה צפיר, ששי קשת ואחרים. הסרט הפך להצלחה אדירה בקולונוע הישראלי וזכה אף להצלחה גדולה בארצות הברית.

לפני כ-15 שנה, תיאטרון הבימה העלה לכבוד 30 שנה ליציאת הסרט, גרסת מחזמר המבוססת על הסרט ובו כיכבו מוקי, קרן פלס, אתסר רדא, שירי מימון, אמיר פיי גוטמן ועוד. עתה התיאטרון הארצי יחזיר את המחזמר לבמה עם הפקה חדשנים ורעננה המלווה בעשרות משתתפים על הבמה.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הארצי:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק