סיפור אהבה – בית ליסין

סיפור אהבה בית ליסין - כרטיסים החל מ-81 ש"ח במקום 220 ש"ח!
סיפור אהבה בית ליסין - כרטיסים החל מ-81 ש"ח במקום 220 ש"ח! צילום: כפיר בולוטין

השחקנית המצויינת אגם רודברג מגיעה לתיאטרון בית ליסין כדי לככב בהצגה החדשה "סיפור אהבה". מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים מוזלים בהנחה?

במסגרת העונה החדשה של בית ליסין, מעלה התיאטרון את ההצגה "סיפור אהבה" של המחזאי הצרפתי אלקסיס מיכליק בכיכובה של אגם רודברג ובבימויו של עידו רוזנברג. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה, כולל מידע על רכישת כרטיסים מוזלים ולוח הצגות מעודכן.

רודברג חוזרת לתיאטרון לאחר הפסקה של כשנתיים בהן היא הקדישה את זמנה ללידת שתי בנות. בהצגה החדשה היא תגלם בחורה צעירה המנהלת רומן עם צעירה אחרת ויחד הן חולמת להקים משפחה.

סיפור אהבה הצגה – לוח הצגות 2024

ההצגה סיפור אהבה תרוץ בבית ליסין כבר בחודשים הקרובים באולם דיזנגוף 2. להלן לוח ההצגות העדכני:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 אזלו הכרטיסים שעה וחצי
תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 20 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 24 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 22 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 24 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 24 כרטיסים
116
רכישת כרטיסים שעה וחצי

סיפור אהבה כרטיסים – מחירים והנחות

מכירת הכרטיסים להצגה של בית ליסין סיפור אהבה כבר נפתחה לקהל הרחב. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח לאדם, אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת החל מ-81 ש"ח בלבד.

סיפור אהבה בית ליסין שחקנים ומשתתפים

לצד אגם רודברג שתככב בהצגה, ישתתפו גם השחקנים והשחקניות יעל וקשטיין, שלומי טפיארו, טליה לין רון ועוד. את המחזה כתב המחזאי הצרפתי אלקסיס מיכליק ועל התרגום לעברית אחראי המתרגם המנוסה אלי ביז'אווי. על בימוי ההצגה החדשה הופקד הבימאי המוערך עידו רוזנברג שאחראי על בימוי כל ההצגות המצליחות של בית ליסין כגון "לעבור את הקיר", או "אפס ביחסי אנוש".

אודות ההצגה

עלילת ההצגה מספרת על סיפור אהבה מטלטל בין שתי צעירות – ז'וסטין וקטיה. ז'וסטין מתלבטת אם להיפרד כדי להקים לעצמה משפחה, קטיה מוכנה להרות למען האהבה הגדולה שלהן. ימים ספורים לפני הלידה, ז'וסטין נשברת ומחליטה להיפרד מקטיה, היא מתנתקת ממנה, ומקימה משפחה.

12 שנים מאוחר יותר, לקטיה, שמגדלת את בתן המשותפת, מאובחן סרטן סופני. וכשהיא מחפשת אומנה לבתה הצעירה, עומדות בפניה שתי בחירות גורליות: לפנות לעזרה לאחיה, ויליאם, סופר בודד, ציניקן ושונא אדם, או לאתר מחדש את ז'וסטין, אהובתה משכבר הימים, שניתקה ממנה מגע מאז שהקימה לעצמה משפחה "נורמלית".

המפגש המחודש בין שתי האהובות לשעבר מטלטל את העולם המסודר והבורגני שז'וסטין בנתה לעצמה. היכרותה עם ז'אן, הבת המתבגרת והמקסימה, שהיא היתה עשויה לגדל כאם, הופך את כל עולמה.

סיפור אהבה בית ליסין ביקורת

בהמשך, נציג כאן סקירה של ביקורות על ההצגה ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שאולי יעניינו אותך:

 

הצגות נוספות בתיאטרון בית ליסין:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק