סינית אני מדברת אליך בית ליסין – כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!

סינית אני מדברת אליך בית ליסין - כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!
סינית אני מדברת אליך בית ליסין - כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח! צילום: כפיר בולוטין

ההצגה "סינית אני מדברת אליך" ממשיכה לרוץ גם ב-2022 בתיאטרון בית ליסין. לימור גולדשטיין מככבת וציפי פינס מביימת את העיבוד לספרה של סביון ליברכט. אז מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים והנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין יחזיר כבר בקרוב את את ההצגה "סינית אני מדברת אליך" בכיכובה של לימור גולדשטיין ובבימויה של ציפי פינס. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וניתן לרכוש כרטיסים מוזלים ב-116 ש"ח במקום 250 ש"ח. כל הפרטים, מיד.

ההצגה סינית אני מדברת אליך – כרטיסים בהנחה ולוח הצגות

כאמור, מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה ממש בימים אלו. מחיר הכרטיסים בקופות התיאטרון עומד על 220 ש"ח אך ניתן למצוא כרטיסים בהנחה החל מ-116 ש"ח בלבד במשרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

להלן לוח ההצגות של ההצגה סינית אני מדברת אליך בתיאטרון בית ליסין לחודשים הקרובים:

ההצגה החדשה מבוססת על הסיפור של הסופרת הידועה סביון ליברכט שכבר הביאה בעבר כמה מחזות מצליחים מאוד בבית ליסין כמו למשל "תפוחים מן המדבר", "סוסים על כביש גהה" ועוד. עתה, ציפי פינס המוערכת תביא לבית ליסין עיבוד בימתי לסיפור המצליח של ליברכט "סינית אני מדברת אליך" שיצא ב-1992.

עלילת ההצגה חוזרת לילדות בשנות ה-60 בישראל כשגיבורת הסיפור – אשה נשואה ואם לשני ילדים, מנסה למכור את בית ילדותה הישן וחוזרת חזרה לימי ילדותה ולפצעים ישנים עם הוריה ועם משפחתה ועם סיפור אהבה. על התפקיד הראשי בהצגה אחראית השחקנית לימור גולדשטיין ולצידה משתתפים גם השחקנים והשחקניות קובי פרג', שירי גולן, לירון ברנס, דניאל גל ומיטל נוטיק. משך ההצגה: כשעה ו-40 דקות.

סינית אני מדברת אליך ביקורות

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה סינית אני מדברת אליך מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק