מאמא מיה מחזמר 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני!

מאמא מיה מחזמר 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני!
מאמא מיה מחזמר 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני! צילום: אור דנון

המחזמר המצליח של הבימה "מאמא מיה" המבוסס על שירי להקת אבבא ממשיך להציג בהצלחה גם ב-2023. אז מתי ואיפה תוכלו לראות אותו? איפה קונים כרטיסים? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

תיאטרון הבימה ממשיך להציג את המחזמר הידוע והמצליח "מאמא מיה" של המחזאית הבריטית קת'רין ג'ונסון, בגרסה חדשה ומושקעת בבימויו של מנהל התיאטרון משה קפטן. במחזמר יככבו מיקי קם, שרון חזיז, אורנה דץ ועוד שורה נוצצת של זמרים וזמרות. מכירת הכרטיסים בעיצומה ואת כל הפרטים על המחירים והכרטיסים, תמצאו בהמשך עמוד זה.

מחזמר מאמה מיה – לוח הצגות 2023

לקראת סגירתו, המחזמר יציג בחודשים הקרובים את ההצגות האחרונות שלו. להלן לוח ההופעות העדכני של מאמא מיה לחודשים הקרובים:

מאמה מיה כרטיסים – מהם מחירי הכרטיסים למחזמר ואיך קונים כרטיסים מוזלים?

מכירת הכרטיסים למחזמר מאמה מיה מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 215 ש"ח לאדם.

מאמה מיה הבימה 2023 – רשימת משתתפים

במחמזר ייקחו חלק רשימה נוצצת של זמרים וזמרות ושחקניות הכוללת את מיקי קם, שרון חזיז, עירית ענבי, אורנה דץ, יגאל שדה, שרון אלכסנדר, גל גולדשטיין, דורון אורן, מתן שביט, ועוד שחקנים ורקדנים שילווו על ע"י להקה חיה.

המחזמר מאמא מיה בישראל

המחזמר מאמה מיה מבוסס על להיטיה הרבים של להקת הפופ הנצחית אבבא (ABBA) השוודית שהייה אחת הלהקות המצליחות ביותר בכל הזמנים. היה ברור שהצלחתה הפנומנלית של אבבא, ירקום גם למחזמר מצליח והשאלה הייתה רק מתי זה יקרה. ואכן, ב-1999, בעקבות פנייה של המפיקה הגדולה ג'ודי קריימר, יצרה המחזאית הבריטית קת'רין ג'ונסון את המחזמר "מאמא מיה" שהפך מהר מאוד לאחד ממחזות הזמר המצליחים ביותר, כשהוא ממשיך לרוץ עד היום בגרסאות ועיבודים שונים.

מופע הבכורה של המחזמר מאמה מיה היה בווסט-אנד בלונדון באפריל 1999 ורץ שם עד לסוף שנת 2012. במקביל, גרסה של המחזמר רצה גם בברודוויי בניו יורק וגם שם זכה להצלחה עצומה כשהוא עוקף בהצלחתו עם הזמן מיוזיקלס קלאסיים כמו "צלילי המוזיקה" או "המלך ואני". המחזמר רץ גם בלאס וגאס והציג שם למעלה מ-1000 הופעות ובכך שבר גם שיא הופעות אי פעם של מחזמר בלאס וגאס.

המחזמר מאמה מיה כבר הספיק להגיע לישראל פעמיים. הפעם הראשונה הייתה ב-2007 בהיכל נוקיה, והשנייה הייתה ב-2015 בסדרת הופעות גדולה ומצליחה עם הקאסט המקורי שהגיע מחו"ל. עתה, המחזמר יציג בישראל שוב, כאשר הפעם מדובר בגרסה חדשה של הבימה ובבימויו של משה קפטן.

בין השירים של אבבא שיבוצעו ככל הנראה במחזמר בישראל ב-2022: "Super Trouper" "Lay All Your Love On Me" "Dancing Queen" "Knowing Me, Knowing You" "Take A Chance On Me" "Thank You For The Music" ועוד.

הנחות ומבצעים

אנו מעדכנים בכל עת מידע על הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים למאמה מיה ואנו נעדכן כאן ובעמוד הפייסבוק שלנו בכל מידע חדש הקשור למחזמר ולמכירת הכרטיסים.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ערן
4 years ago

נשמע כמו מופע מעולה. יצא לי לראות בעבר את המחזמר המקורי מאמה מיה בחו"ל וזאת הייתה חוויה מהנה ואיכותית. לא רק עבור חובבי אבבא אלא עבור כל חובבי מוסיקה ותרבות בכלל.

רונית
4 years ago

הצגה מקסימה. ביצועים מצויינים לשירים הנפלאים של להקת הפופ הטובה ביותר בכל הזמנים – להקת אבבא. ממליצה לכולם ללכת ולראות. אל תוותרו על זה. שווה כל שקל.

גילי
1 year ago

הצגה מעולה ! משחק אדיר יפה ומוזיקה משגעת שחקנים 10

דורית כנען
1 year ago

שלום רב, מה הם תנאי הביטול של רכישת כרטיסים?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק