הכבש השישה עשר מחזמר הבימה 2024 – כרטיסים ב-81 ש"ח בלבד!

הכבש השישה עשר מחזמר הבימה 2024 - כרטיסים ב-81 ש"ח בלבד!
הכבש השישה עשר מחזמר הבימה 2024 - כרטיסים ב-81 ש"ח בלבד!איור: אלון בראייר

תיאטרון הבימה מעלה גרסה חדשה למחזמר הכבש הששה עשר בהשתתפותם של דניאל מורשת, נועם קלינשטיין ומשתתפים רבים נוספים. מתי תוכלו לראות את ההצגה וכמה יעלו לכם כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המחזמר המיתולוגי והידוע של יהונתן גפן "הכבש השישה עשר" יחזור לבמות כבר החודש בתיאטרון הבימה בעיבוד חדש של ליאור רונן ובבימויו של משה קפטן ויציג שורה של שחקנים ידועים, ביניהם דניאל מורשת ונועם קלינשטיין. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות.

הכבש השישה עשר בתיאטרון הבימה – כרטיסים ולוח הצגות 2024

ההצגה החדשה תחל לרוץ באולם מסקין בתיאטרון הבימה החל מהחודש הקרוב ולאורך כל החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני:

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד כעת על 81 ש"ח בלבד.

אודות המחזמר הכבש השישה עזר הבימה

המחזמר "הכבש השישה עשר", הוא אחד הפרוייקטים המוזיקליים המצליחים והידועים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הישראלית. שירי המחזמר נכתבו ע"י יהונתן גפן והולחנו ע"י יוני רכטר ולקחו בו חלק גידי גוב, יהודית רביץ ודייויד ברוזה. המופע התבסס על ספר הילדים שכתב גפן ושיריו הרבים הפכו כולם לקלאסיקות ולנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית.

המופע עלה לראשונה במתכונתו המקורית בשנות השמונים ומאז עם השנים זכה לגרסאות חדשות ומחודשות. עתה, יביא תיאטרון הבימה עיבוד מחודש ורענן למחזמר הידוע כשהוא מותאם כמובן לילדים ולכל המשפחה והוא מומלץ על פי התיאטרון לילדים בגילאי 5 ומעלה.

העיבוד החדש של הבימה יבוסס בעלילה על השירים מספרי הילדים "הכבש השישה עשר" ו"ילד הכרובית" ויכלול פאנל של שמונה שחקנים/זמרים. העלילה תספר על 8 ילדים שמחפשים את חברם ונכנסים בשעות הערב לגן סגור. הילדים שוהים בגן במשך כל הלילה שם עוברים מסע התבגרות ולומדים על אהבה וקנאה, פחד ואומץ, חברות ואובדן.

שחקנים ומשתתפים:

עומר חזן, שירן הוברמן, דניאל מורשת, הילה הויזמן, שירה לוי, אליעד סודאי, אור עמרמי ברוקמן, רוני מרחבי, יואב מילשטיין, נועם קלינשטיין, עדן גולדמן.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק