שלום בית הקאמרי – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023!

שלום בית הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023!
שלום בית הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023!

כל הפרטים הידועים עד כה על ההצגה החדשה של תיאטרון הקאמרי שלום בית שכתב גלעד שמואלי. במה מדובר? מתי תוכלו לראות את ההצגה ואיפה? מה מחירי הכרטיסים? ואיך תשיגו הנחות? הנה כל הפרטים.

השחקן והמחזאי גלעד שמואלי (שכתב את ההצגה המצליחה בואו נפתח את זה) מגיע עם ההצגה החדשה של הקאמרי שלום בית שתעלה בקרוב במסגרת העונה החדשה של הקאמרי ל-2023/2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים העדכניים הידועים עד כה על ההצגה כולל מידע שמתעדכן על לוח הצגות, רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

שלום בית הקאמרי – לוח הצגות 2023

התאריכים להצגה החדשה של הקאמרי שלום בית טרם פורסמו אך צפויים להתפרסם בקרוב. אנו נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו כשיתפרסמו התאריכים באופן רשמי.

שלום בית כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים ואופן רכישתם, טרם פורסמו רשמית. נמשיך לעקוב ולעדכן גם עם מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים להצגה.

אודות ההצגה של הקאמרי שלום בית

ההצגה שלום בית היא קומדיה חדשה שכתב גלעד שמואלי העוסקת בבדידות בגיל השלישי וביחסים בין דוריים בתוך המשפחה. עלילת ההצגה מספרת על קשישה בת 92 בשם לביאה שמתאלמנת מבעלה ועוברת בעצת בנה דורון לגור בדיור מוגן.

לביאה לא נהנית במיוחד מהמגורים בדיור המוגן, ומחליטה לקום ולברוח ולחזור בחזרה לביתה בחולון. בנה דורון מגיעה לביתה ומנסה לשכנעה לחזור אך לביאה מסרבת. אל הסכסוך מגיעים גם ילדיו של דורון כדי לנסות ולפתור את הבעיה, אך אז הם מגלים מידע חדש הטורף את הקלפים…

שלום בית הצגה – שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות המלאה טרם פורסמה. נעדכן בקרוב עם פרסום רשימת השחקנים המלאה.

ביקורת

בקרוב נציג כאן אוסף ביקורות על ההצגה ממיטב המבקרים המובילים ברשת ובעיתונות.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק