בואו נפתח את זה הקאמרי – כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

בואו נפתח את זה הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
בואו נפתח את זה הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!!צילום: גבריאל בהרליה

אביגיל הררי, עירית קפלן, שרה פון שוורצה, מוטי כץ וגלעד שמואלי יככבו בהצגה החדשה של הקאמרי "בואו נפתח את זה". מתי תוכלו לראות? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים החל מ-99 ש"ח במקום 220 ש"ח?

ההצגה החדשה "בואו נפתח את זה" שכתבו סתיו אידיסיס וגלעד שמואלי, תעלה בתיאטרון הקאמרי בחודשים הקרובים. בעמוד זה, נציג לכם את כל המידע על ההצגה החדשה עם פרטים על לוח הצגות עדכני וגם טיפ לרכישת כרטיסים בהנחה החל מ-99 ש"ח בלבד.

ההצגה בואו נפתח את זה הקאמרי – לוח הצגות

להלן לוח ההצגות העדכני של הקאמרי בואו נפתח את זה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 2 אזלו הכרטיסים שעה וחצי

בואו נפתח את זה כרטיסים – איך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח?

מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה. מחיר הכרטיסים הרשמי בקופות תיאטרון הקאמרי עומד על 220 ש"ח אך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת ב-99 ש"ח באתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתבו סתיו אידיסיס וגלעד שמואלי וביים הבימאי המצליח עידו רוזנברג שאחראי על כמה מההצגות המצליחות ביותר בישראל כמו "לעבור את הקיר" "אפס ביחסי אנוש" ועוד. בהצגה משתתפים רביעיית השחקנים והשחקניות שרה פון שוורצה/ עירית קפלן, מוטי כץ, אביגיל הררי, גלעד שמואלי.

מאחורי הקלעים – תפאורה: שני טור, תלבושות: אורנה סמורגונסקי, תאורה: מתן פרמינגר, מוזיקה: ניר שלו לוגסי וע' במאי: נועה גודל.

אודות ההצגה

ההצגה בואו נפתח את זה היא קומדיה משפחתית שהועלתה לראשונה במסגרת פסטיבל "כאן ועכשיו" בתיאטרון הקאמרי כקריאה מבויימת. עלילת ההצגה עוסקת ביחסים ובסודות בין הורים וילדים. ארוחת ערב משפחתית אחת בין 2 זוגות, הורים וילדים, חושפת סדרה של סודות על בגידות, שקרים והריון לא רצוי וסודות נוספים שאף אחד לא רוצה שיגלו.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק