עכשיו באים הקאמרי – כרטיסים, הנחות, ביקורת ולוח הצגות 2023!

עכשיו באים הקאמרי - כרטיסים, הנחות, ביקורת ולוח הצגות 2023!
עכשיו באים הקאמרי - כרטיסים, הנחות, ביקורת ולוח הצגות 2023!

כל מה שידוע בינתיים על ההצגה החדשה של תיאטרון הקאמרי עכשיו באים עם כנרת לימוני ודורית לב ארי. במה מדובר? מתי תוכלו לראות את ההצגה ואיפה? מה מחירי הכרטיסים? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי יעלה בקרוב את ההצגה החדשה עכשיו באים – קומדיה חדשה שכתבו תמר קינן ואיתן ענר, ומשתתפות בה בין היתר השחקניות כנרת לימוני ודורית לב ארי. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים העדכניים הידועים עד כה על ההצגה כולל מידע שמתעדכן על לוח הצגות, רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

עכשיו באים הקאמרי – לוח הצגות 2023

תאריכי ההצגה בקאמרי טרם פורסמו וצפויים להתפרסם בקרוב יחד עם פרסום ההצגה באופן רשמי בתיאטרון. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו כשיתפרסמו התאריכים.

עכשיו באים כרטיסים ומחירים

כאמור, ההצגה טרם פורסמה רשמית, ולכן מחירי הכרטיסים טרם פורסמו וצפויים להתפרסם בקרוב. נמשיך לעקוב.

אודות ההצגה של הקאמרי עכשיו באים

עכשיו באים היא קומדיה חדשה מאת תמר קינן ואיתן ענר המספרת על זוג ידידים קובי ומיכל, הנמצאים במערכת יחסים בלתי מתחייבת כבר למעלה מעשר שנים וטוב להם כך. מיכל היא אשת קריירה עסוקה וגם אמא בהורות משותפת עם זוג רופאים הומואים ואילו קובי עדיין עסוק בלחפש את עצמו.

לאחר שקובי מגלה כי מיכל מתכוונת להביא ילד נוסף בהורות משותפת עם זוג הרופאים, קובי מחליט שהגיע הזמן למסד את הקשר ומציע למיכל נישואין. מיכל ככבר מתחילה לשקול את העניין ברצינות, אבל רוחה של אמה של מיכל שנפטרה, חוזרת מן המתים ומנסה להרוס לשניים את הזוגיות…

עכשיו באים הצגה – שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות המלאה טרם פורסמה. כרגע הרשימה היא חלקית בלבד וידוע ככל הנראה על השתתפותן של כנרת לימוני ודורית לב ארי. נעדכן בקרוב עם פרסום רשימת השחקנים המלאה.

ביקורת

בקרוב נציג כאן אוסף ביקורות על ההצגה ממיטב המבקרים המובילים ברשת ובעיתונות.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק