בית בובות תיאטרון הבימה – כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 256 ש"ח!

בית בובות תיאטרון הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 256 ש"ח!
בית בובות תיאטרון הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 256 ש"ח! צילום: חנן אסור

כל מה שידוע על ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה בית בובות עם שני כהן. במה מדובר? כמה עולים כרטיסים ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח בלבד?

תיאטרון הבימה מעלה במסגרת העונה החדשה שלו ל-2024/2025 את ההצגה בית בובות בכיכובה של שני כהן שחוזרת להבימה אחרי ההצלחה הגדולה שלה מהמחזמר גבירתי הנאווה בה כיכבה לפני כמה שנים.

עלילת ההצגה תספר על אירוע בערב חג המולד, כשהנוכחים עומדים לחגוג את מינויו של אבי המשפחה למנהל הבנק המקומי והעתיד נראה מבטיח, מפעיל אחד העובדים על נורה (כהן) אמצעי סחיטה ואיומים כדי למנוע את פיטוריו מהעבודה. בתוך כך, היא מוצאת את עצמה לכודה בתוך רשת של חצאי אמיתות ושקרים שמאלצת אותה לנהל מערכת יחסים כפולה ורצופת העמדות פנים.

זהו למעשה עיבוד עברי למחזה הידוע בית בובות שנכתב בשנת 1879 על ידי המחזאי הנריק איבסן ונחשב לאחד המחזות הנורווגיים המפורסמים ביותר. המחזה שנוי במחלוקת ונחשב למחזה פמיניסטי עקב הביקורת שהוא מביע כלפי התפקידים המגדריים המסורתיים של גברים ונשים בחברה הוויקטוריאנית.

העלילה עוקבת אחר נורה הלמר, אישה נשואה צעירה שנאלצת לקחת הלוואה בסתר מקרוגסטד על מנת לממן את מסע הבראה של בעלה החולה טורוולד. היא עובדת קשה כדי להחזיר את החוב, אבל קרוגסטד מנצל את מצבה הפגיע ומאיים לספר לבעלה על ההלוואה. כאשר טורוולד מגלה זאת, הוא מאשים אותה בבגידה ושקרים, אבל נורה מגלה כוחות פנימיים ומחליטה שהיא לא מוכנה יותר להיות הבובה הצייתנית שלו. היא בוחרת לעזוב אותו ואת ילדיהם על מנת לחיות חיים עצמאיים.

בית בובות מציג ביקורת חריפה על התפקיד המסורתי של האישה כ'בובה' כנועה ותלותית בבעלה, ועוקב אחר התעוררותה של נורה והחלטתה לעזוב את בית הבובות שבנתה ולממש את עצמה.

בית בובות הבימה – כרטיסים ולוח הצגות

מכירת הכרטיסים להצגה בית בובות נפתחה וניתן למצוא באתר הבא העובד באופן רשמי עם תיאטרון הבימה, כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח בלבד במקום 256 ש"ח מחיר הקופות הרשמי בתיאטרון.

בית בובות לוח הצגות 2024

להלן לוח ההצגות של ההצגה בית בובות:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 20 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 28 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 29 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-45 דקות

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק