לילה לבן הקאמרי – כרטיסים מוזלים להצגה החל מ-99 ש"ח בלבד!

לילה לבן הקאמרי - כרטיסים מוזלים להצגה החל מ-99 ש"ח בלבד!
לילה לבן הקאמרי - כרטיסים מוזלים להצגה החל מ-99 ש"ח בלבד!. צילום באדיבות תיאטרון הקאמרי

ההצגה החדשה "לילה לבן" של תיאטרון הקאמרי תביא לבמה את המתח שבין העדה האתיופית לבין המשטרה והחברה הישראלית. מתי תוכלו לראות את ההצגה ואיפה תשיגו כרטיסים מוזלים החל מ-99 ש"ח. הנה כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי מעלה לסדר היום את את הגזענות המשטרתית כלפי העדה האתיופית באמצעות ההצגה החדשה "לילה לבן" שתעלה בתיאטרון לאורך כל שנת 2023. מכירת הכרטיסים לקהל הרחב נפתחה הבוקר ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על רכישת הכרטיסים ולוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים.

כאמור, ההצגה של הקאמרי לילה לבן תביא לאור הזרקורים את המתח שבין המשטרה לבין בני העדה האתיופית הצעירים שבשנים האחרונות קיבל סיקור נרחב בתקשורת הישראלית. את ההצגה מביימת תמר קינן וישתתפו בה בין היתר, רות אסרסאי וישי גולן.

ההצגה לילה לבן לוח הצגות 2024

להלן לוח ההצגות המעודכן של לילה לבן בקאמרי לחודשים הקרובים:

לילה לבן הקאמרי כרטיסים מוזלים החל מ-99 ש"ח בלבד

ההצגה תרוץ באולם החדש 2 בתיאטרון הקאמרי במהלך החודשים הקרובים. מכירת הכרטיסים נפתחה וניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים זולים בשלב זה ומתחילים ב-99 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה לילה לבן של הקאמרי

עלילת ההצגה מתרחשת בלילה אחד בתחנת משטרה בישראל ותנסה להביא תמונת מצב נוקבת של המציאות בישראל 2020 למי שנולד בצבע הלא נכון.. העלילה תעסוק באמא שחורה שמחפשת את הבן שלה, שנעדר שעות ארוכות ונאלצת להיאבק בבירוקרטיה קשה וסובלת על הדרך גם מדעות קדומות, גזענות, שיטור יתר ואכיפה סלקטיבית.

שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים בהצגה כוללת בין היתר את רותי אסרסאי, ישי גולן, יואב לוי / יוסי ירום ואדם קנדה.

ביקורות

בקרוב נציג כאן סקירה נרחבת של ביקורות מהמבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק