איתי לוי הופעות

איתי לוי הופעות
איתי לוי הופעות

הזמר המצליח איתי לוי מציג סיבוב הופעות חדש. אז כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? קבלו את לוח ההופעות המעודכן של איתי לוי לחודשים הקרובים.

הזמר איתי לוי ממשיך להופיע במרץ רב וייצא לסיבוב הופעות. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל הפרטים שצריך לדעת – כרטיסים, מחירים, תאריכים ועוד. לוי נמצא כיום בתקופה מצויינת בקריירה עם שורה של הישגים והצלחות. בתקופה האחרונה, הוא הצליח לכבוש 3 פעמים את אמפי קיסריה, הצליח לשחרר כמה להיטים רבים שכובשים את כמות הצפיות ביוטיוב וברשתות החברתיות.

איתי לוי לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

איתי לוי כרטיסים

יעודכן בקרוב…

הנחות ומבצעים

אנו ממשיכים לעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו בכל מידע חדש על מבצעים או הנחות נוספות שנמצא, אז כדאי לבקר שוב מדי פעם ולהתעדכן.

איתי לוי בן ה-30, החל את דרכו המוסיקלית כזמר סקיצות לצד המלחין הים תיכוני המצליח אבי אוחיון. לוי התאהב באחד השירים שכתב אוחיון "כמעט שיר אהבה" וביקש לבצע זאת בעצמו. ב-2013 יצא השיר לרדיו וזכה להצלחה רבה.

שנה לאחר מכן ב-2014 כבר הוציא לוי את אלבום הבכורה שלו "מה עובר עלייך" שכלל להיטים כמו "אף אחת אחרת", "נשב ונדבר", "ילדות של פעם" או "בלילות קרים" ועוד שזכו להצלחה עצומה ולמיליוני צפיות ביוטיוב. שירי האלבום הצליחו להגיע לכמות של מעל 250,000 הורדות באינטרנט ובסלולר.

ב-2015, הוציא לוי את אלבומו השני "כל העיר יודעת" מתוכו השירים "5 מילים", "יום שני", "חוטים ומיקרופונים" ושירים נוספים שזכו גם הם להצלחה גדולה ביותר. באותה תקופה חתם לוי בחברת ההפקות של אייל גולן "ליאם הפקות" והוציא שני דואטים עם מרגול ומאיה אברהם.

אלבומו השלישי "שורדים אהבה" זכה גם הוא בהצלחה עצומה כשהוא כולל את השיר "מסיבה בחיפה" שביצע לוי יחד עם האולטראס ודיג'יי אילון. השיר הנחשב לאחד מלהיטיו הגדולים ביותר והיה השיר המושמע ביותר ב-2016. האלבום הכיל גם את השיר "חתונה השנה" שביצע לוי יחד עם אייל גולן והצליח להגיע ל-4 מיליון צפיות ביוטיוב.

בשנה האחרונה הוציא לוי את אלבומו הרביעי "שתישרף האהבה" והציג כמה דואטים עם סטפן וליאור נרקיס. לוי הופיע במועדוני זאפה, בהאנגר 11 בת"א ובאמפי קיסריה, היכל מנורה מבטחים ועוד.

אתם מוזמנים להיכנס לדפי אומנים נוספים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אמיר דדוןעידן רייכל, אברהם טל, יהודה פוליקר, עברי לידר, ברי סחרוף, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
גליה
4 years ago

יש הנחה דרך מועדון ה מילואימניקים ״בהצדעה״ 98-131 ש"ח

שירי
4 years ago

למה לא פותחים עוד הופעות????? אני מתה לראות אותו בהופעה…… אף פעם לא ראיתי הופעה שלו

שירי
4 years ago

למה אין עוד הופעות של איתי לוי ????? יש עוד אנשים שלא ראו אף פעם הופעה שלו

מיכל
3 years ago

מתי הופעה קרובה my

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק