עומר אדם הופעות

עומר אדם הופעות
עומר אדם הופעות

מחפשים הופעות של עומר אדם? הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על לוח ההופעות של הזמר המצליח ביותר בישראל כולל כל פרטים על רכישת כרטיסים והנחות.

הזמר עומר אדם הוא ללא ספק אחד הזמרים המצליחים ביותר כיום בישראל אם לא המצליח מכולם. הביקוש להופעות של עומר אדם הוא חסר תקדים וכיום, מבלי צל של ספק, זוהי ההופעה המבוקשת בישראל.

ההופעות של אדם כבר זכו למסורת של סולדאאוט דקות ספורות מרגע ההכרזה, ומעריצים רבים שמפספסים את המכירה בכמה דקות בלבד, נשארים ללא כרטיסים. אדם מצליח לשמר בהצלחה רבה את הביקוש ומופיע באופן קבוע באולמות הגדולים ביותר בארץ כמו קיסריה, בלומפילד, פארק הירקון והיכל מנורה מבטחים.

אז איפה תוכלו לראות את עומר אדם בהופעה? כמה עולים הכרטיסים? ואיפה קונים? קבלו את לוח ההופעות המעודכן של עומר אדם.

עומר אדם לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

הנחות, כרטיסים מוזלים ומבצעים

יעודכן בקרוב… אנו נדאג לעדכן כל הזמן על הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" אז בואו לבקר מדי פעם ולהתעדכן.

עומר אדם – ביוגרפיה

נכון להיום, הזמר עומר אדם הוא ללא ספק הזמר המוביל בישראל והמצליח ביותר. הקליפים והסינגלים שלו חוצים בקביעות את רף מיליון הצפיות ביוטיוב וכל מופע חדש שנפתח, נסגר כמעט מיידית כשעדר מעריציו מסתער על קופות הכרטיסים וגומר את המלאי בכמה דקות בלבד!

אדם מנתב היטב את ההצלחה, ומדי כמה שבועות פותח מופע חדש שהופך בן רגע לסולד אאוט. הוא כבר הספיק לככב מופע חנוכה בכיכובו יחד עם נינט טייב ואמנים נוספים, והוא ממשיך לשחרר בקביעות סינגלים חדשים כמו "שני משוגעים", "בחורים טובים" ועוד.

את עומר אדם זכינו להכיר בזכות התוכנית "כוכב נולד" והשערורייה שבאה בעקבות הדחתו מהתוכנית עקב גילו הצעיר שנחשף ע"י הבלוגר עומרי חיון. אדם כיכב בתוכנית והיה אחד הפייבורטים לזכייה אך חשיפת זיוף גילו (16 במקום 15) כדי לעבור את הגיל המינימלי להשתתפות בתוכנית, גרמה לזמר הצעיר להדיח את עצמו מהתוכנית.

ההדחה מהתוכנית הייתה למעשה רק יריית הפתיחה של אדם. באותה השנה הוא הוציא את הסינגל "להיאבד ברוח" ולאחר מכן את "אל תבכי" שזכו להצלחה רבה בתקשורת. בחודש דצמבר 2010, הוציא אדם את אלבומו הראשון שכלל את הלהיטים "חוזה בנשמה", "נמס ממך", "הופה", "בלילה קר", "לא תדעי דמעה", "נעתי בתוך מעגל" וגם כמה גרסאות רמיקס לחלק מהשירים.

שנה לאחר הוצאת האלבום הראשון ב-2011, אדם כבר הפך לסיפור הצלחה ובחודש יוני של אותה שנה, כבר מילא את אמפי קיסריה והפך לזמר הצעיר ביותר שהופיע שם כשהוא עדיין לא בן 18. שנה לאחר מכן, הוציא אדם את אלבומו השני "ילד טוב ילד רע" והשתתף גם יחד עם סוכנו האישי אסף אטדגי בתוכנית הדוקו ריאליטי "הסוכנים".

יקיר הקהילה הגאה

שנת 2013 הפכה את אדם ליקיר הקהילה הגאה כשהוציא את השיר "תל אביב" הנחשב עד היום לאחד הלהיטים הגדולים ביותר שלו. אדם הופיע עם השיר במצעד הגאווה בתל אביב וזכה לביקורת חיוביות ולחיבוקים מהקהילה ומהתקשורת. באותה השנה, זכה גם בפרס כפתור הכסף מיוטיוב.

סיבוב מוצלח עם משה פרץ והתקרבות למיינסטרים

שנה בלבד לאחר מכן, התקרב אדם צעד נוסף לעבר המיינסטרים הישראלי כשהוציא שני להיטי ענק – את השיר "מודה אני" שעבר את 20 מיליוני הצפיות ביוטיוב ואת הדואט ההיסטרי "מהפכה של שמחה" יחד עם ליאור נרקיס. שנה לאחר מכן, ב-2015, יצא עומר אדם למופע משותף עם משה פרץ שזכה להצלחה עצומה והוביל גם להוצאת אלבום משותף מצליח במיוחד "מהפכה" שהביא את הלהיט "היא רק רוצה לרקוד".

המלך של המוסיקה המזרחית והים תיכונית וההצעה מהפסטיגל

החל מ-2016, אדם כבר היה זמר מצליח ביותר וכמעט כל שיר ששיחרר לרדיו, זכה מיד במצעדי הפזמונים וזכה למיליוני צפיות ביוטיוב. הוא עקף את כל הזמרים מהז'אנר הים תיכוני כולל את הגדולים ביותר כמו אייל גולן, משה פרץ ואחרים עם להיטי ענק כמו "בוקרשט", "מביט מהצד", "בסוף הכל חולף", "מזל" ועוד להיטים רבים.

הצלחתו הפנומנלית, הובילה את הפקת הפסטיגל להציע לו להשתתף בפסטיגל 2016 אך מכיוון שהפסטיגל מציג גם הופעות בשבת, אדם סירב להצעה. שנה לאחר מכן, הפקת הפסטיגל הייתה נחושה לצרף את אדם לפסטיגל 2017 שנקרא "סטורי של פסטיגל" והסכימה לתנאי שלא יהיו מופעים בשבת ואדם שוב שבר שיא כאשר בפעם הראשונה בתולדות הפסטיגל, לא הוצגו הופעות בשבת. הוא גם הספיק להוציא בסוף אותה שנה דואט עם שלמה ארצי בשיר "לא הפסקתי לחפש אותך".

הבהלה לכרטיסים להופעות של עומר אדם בהיכל נוקיה ובאצטדיון סמי עופר

אבל את שיא הקרייירה שלו, חייב אדם לשנת 2018. זה התחיל בתחילת השנה כאשר אדם פתח סדרת הופעה בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר היכל נוקיה). אף אחד לא צפה את זה, אבל במהלך כמה שעות בלבד, נמכרו ואזלו כל הכרטיסים לכל המופעים בהיכל מנורה. מדובר בעשרות אלפי אנשים.

כמה ימים לאחר מכן, פתח שוב אדם סדרת הופעות נוספת בהיכל מנורה וגם כאן, בתוך כמה שעות בודדות, אזלו כל הכרטיסים. אדם וההפקה המהוקצעת שלו, הבינו כי עלו כאן על סיפור הצלחה של אמן ישראלי שטרם נראה פה והחליטו לעלות שלב ובחודש מאי הציגו הופעת ענק באיצטדיון סמי עופר שיכול להכיל כ-30,000 איש.

אך גם כאן בהופעה בסמי עופר, כמו במקרים הקודמים, 30,000 כרטיסים נחטפו בתוך פחות משעה בלבד. חודשיים מאוחר יותר חזר המקרה בשתי הופעות נוספות שפתח אדם בלייב פארק בראשון לציון ונכון להיום, זאת הייתה ההופעה האחרונה שלו. יש לציין כי באמצע כל התקופה הנ"ל הספיק אדם גם להופיע ביום העצמאות בכמה הופעות ששלשלו לכיסו יותר ממיליון ש"ח. אדם גם הספיק לככב בפרסומת של חברת בזק עם השיר "בוקר טוב" שהפך לויראלי ולאחד מהפרסומות הנצפות ביותר.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות מעודכן של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: דיקלה, יהורם גאון, אנה זק, ריטה, חנן בן ארי, אמיר דדון, אייל גולן, אליעד, אברהם טל, יהודה פוליקר, עברי לידר, ברי סחרוף, איתי לוי, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס, עידן רייכל ואחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

8 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
שושנה בר כהן
4 years ago

מעוניינת לקנות כרטיסים להופעה הקרובה מאחר ולא הצלחתי קודם בכלל

לירן
4 years ago

כרטיס אחד למכירה לגולדן רינג להופעה ב17/7. לפרטים ניתן להתקשר ל0557201640

אלי
4 years ago

יאללה. שיגיע לפארק הירקון!! האמן מספר אחד של ישראל. עקף את אייל גולן ואת כל השאר והשאיר להם אבק. לא ייאמן שכל זה התחיל מהשתתפות בכוכב נולד…

יהלי
4 years ago

כמה יעלו כרטיסים להופעה בפארק הירקון? מישהו יודע?

רועי
4 years ago

איזה כיף! כמה יעלו הכרטיסים לעומר אדם בפארק הירקון?

מני
4 years ago

אלוף! פשוט אלוף! אני אומר שהכרטיסים הולכים להיגמר גם להופעה הזאת. זכרו מה אמרתי לכם כאן ואיפה קראתם את בפעם הראשונה!

איציק
4 years ago

למה לא מפרסמים את מחירי הכרטיסים??

asi
4 years ago

דווקא 250 ש"ח להופעה סביר בהחלט. חשבתי שיהיה מדובר בהרבה יותר. מעניין כמה כרטיסים יימכרו בסוף…

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק