עדן בן זקן היכל מנורה מרץ 2024 – כרטיסים וכל הפרטים!

עדן בן זקן היכל מנורה מרץ 2024 כרטיסים
עדן בן זקן היכל מנורה מרץ 2024 כרטיסים

כל הפרטים על המופע החדש של עדן בן זקן בהיכל מנורה ת"א שיתקיים ב-26 במרץ 2024. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמרת עדן בן זקן חוזרת לבמות ותציג הופעה חדשה בהיכל מנורה ב-26 במרץ 2024 בהפקה גדולה ומשקעת הכוללת במת 360 מעלות. זהו מופע השקת האלבום השמיני של הכוכבת שכבר השיקה השבוע את הסינגל החדש מתוכו – "דם שלי".

המופע החדש של עדן בן זקן בהיכל מנורה יוקדש לחיילים, למפונים, לפצועים ולמשפחות השכולות ולחטופים בתקופה המאתגרת של עולם התרבות בישראל בצל המלחמה בדרום ובצפון.

בן זקן כבר הופיעה בהצלחה רבה בהיכל מנורה מספר פעמים שהפכו ברוב המקרים למופעי סולד אווט. בתקופה האחרונה הופיעה בן זקן מול חיילים ומול המפונים מהדרום והצפון, במחלקות השיקום ובבתי החולים ועתה היא פותחת מופע לקהל הרחב שכבר זמן רב חיכה למופע חדש שלה.

עדן בן זקן היכל מנורה כרטיסים

מכירת הכרטיסים להופעה של בן זקן בהיכל מנורה נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים מתחיל ב-199 ש"ח לאדם.

הנחות וכרטיסים מוזלים

לקוחות החברות פועלים וונדר, אמריקן אקספרס, הנוסע המתמיד, ישראכרט ומקס יוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה. פרטיים למימוש תוכלו למצוא באתר מכירת הכרטיסים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק