אנה זק הופעות – לוח הופעות המלא

כוכבת הנוער אנה זק יוצאת לסיבוב הופעות אינטנסיבי במיוחד. אז איפה היא תופיע? ומתי זה יקרה? בכתבה הבאה שלפניכם.

הדוגמנית והזמרת אנה זק יוצאת סיבוב הופעות גדול ורחב במסגרתו היא תגיע לאילת, אשדוד, ירושלים, בת ים, לייב פארק ועוד ערים רבות כאשר לרוב ההופעות, הכניסה היא חופשית. בכתבה הבאה נציג לכם את הרשימה המלאה של ההופעות של אנה זק עם כל הפרטים.

אנה זק היא כיום אחת מכוכבות הנוער המצליחות ביותר בישראל ומחזיקה בקהל מעריצים ומעריצות גדול במיוחד שהולך אחריה נאמן לכל מקום אליו היא מגיעה או מופיעה. זק היא גם אחת מכוכבות הרשת החברתית בישראל עם למעלה ממיליון עוקבים באינסטגרם ומעל 4 מיליון עוקבים במיוזקלי – נתון שמציב אותה בין המצליחות ביותר בתחום בישראל.

למרות שאת הקריירה שלה כזמרת החלה רק לפני שנה, השירים שלה ביוטיוב כבר זוכים למיליוני צפיות ולהצלחה רבה ברשת. זק שחררה עד עכשיו 5 סינגלים בלבד כאשר האחרון "עד הקצה", יצא לפני כשלושה שבועות וכבר הספיק להגיע לכחצי מיליון צפיות ביוטיוב. הלהיט הנצפה שלה ביותר ביוטיוב הוא הסינגל הראשון שלה "Money Honey" שכבר מתקרב ל-4 מיליון צפיות. עתה, היא יוצאת לסיבוב הופעות גדול לטובת מעריצה הרבים בישראל.

אנה זק – כרטיס ביקור

זק הגיחה לעולם הבידור בגיל 13 בלבד כשהשתתפה בעונה השנייה של תוכנית הנוער בערוץ הילדים "הבנים והבנות" שהעניקה לה חשיפה גדולה בטלוויזיה ובמיוחד ברשתות החברתיות בקרב הצופים הצעירים. הצלחתה הגדולה הובילה חברות מסחריות גדולות להזמין אותה כפרזנטורית לקמפיינים גדולים ומובילים כמו למשל קמפיינים של חברת סקופ, אדיקה, טופ טן, 24/7 או אופיס דיפו.

ביוני 2017 השתתפה זק בתוכנית הטלוויזיה "להיות זמרת" שעקבה אחר 5 נשים שעושות את תחילת דרכן כזמרות. בסוף התוכנית, הוציאה את הסינגל הראשון שלה "Money Honey" שזכה להצלחה מסחררת באופן כמעט מיידי. כמה חודשים לאחר מכן, קיבלה גם זק פינה קבועה בתוכנית הטלוויזיה "הצנרת" בערוץ 2.

זק הספיקה לקטוף כבר כמה פרסים ותארים כמו "כוכבת הרשת של השנה" בטקס נבחרי הילדים בערוץ הילדים, "בחירת השנה ברשת" מאת המגזין "מעריב לנוער", "כוכבת השנה ברשת" בטקס נבחרי פרוגי ועוד. מאז, ממשיכה זק להוציא סינגלים חדשים ומרבה להופיע לשמחת מעריצה הרבים.

לאחרונה זכתה גם לחמם יחד עם אגם בוחבוט, עדי ביטי ואמנים נוספים, את ההופעה של הרכב הדאנס קלין בנדיט שהופיעו בישראל.

צפו בלהיט האחרון של אנה זק "עד הקצה":

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות מעודכן של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: ריטה, יהורם גאון, עומר אדם, חנן בן ארי, אמיר דדון, עידן רייכל, אייל גולן, אברהם טל, יהודה פוליקר, עברי לידראליעד, ברי סחרוף, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצידיקלה, קרן פלס ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק