ברי סחרוף הופעות

ברי סחרוף הופעות
ברי סחרוף הופעות

הזמר ברי סחרוף חוזר להופיע ברחבי הארץ בהופעות הרגילות לצד פרוייקטים מיוחדים. אז איפה יופיע ברי סחרוף בחודשים הקרובים? כמה יעלו הכרטיסים ומאיפה מזמינים? ואיך תמצאו הנחות? קבלו את לוח ההופעות המלא והעדכני של ברי סחרוף.

ברי סחרוף הוא אחד האמנים המגוונים ביותר במוסיקה הישראלית וכל הופעה שלו היא מופע ייחודי בפני עצמו. כמעט כל הופעה של ברי סחרוף כוללת שיתוף פעולה עם אמן כזה או אחר ממגוון סגנונות המוסיקה. בכתבה הבאה נציג לכם את לוח ההופעות הקרובות של ברי סחרוף עם כל המידע שתצטרכו לדעת על רכישת כרטיסים.

במהלך הקריירה הארוכה שלו הכוללת כבר ארבעה עשורים, הספיק סחרוף – טורקי במוצאו, לנסות ולהתנסות בכמעט כל סגנון וז'אנר מוסיקלי אפשרי. בעשור האחרון, התרכז בעיקר בשילוב מוסיקת הרוק עם מוזיקה ים תיכונית וערבית עם דגש גם על מוסיקה יהודית של משוררים יהודים בארצות ערב.

ברי סחרוף לוח הופעות

להלן לוח הופעות של ברי סחרוף לחודשים הקרובים:

יעודכן בקרוב…

כרטיסים לברי סחרוף

יעודכן בקרוב…

ברי סחרוף התחיל את הקריירה המוסיקלית הרצינית שלו כשהקים יחד עם הזמר רמי פורטיס את ההרכב מינימל קומפקט שהוביל לידידות עמוקה ושיתוף פעולה עם פורטיס והשניים הפכו לשניים מהיוצרים החשובים ביותר במוסיקה הישראלית.

שנות ה-90 היו השנים הפורות ביותר של סחרוף, הן כחלקו בהרכב פורטיסחרוב והן כאמן עצמאי עם אלבומים מוצלחים ביותר שהביאו למוסיקה הישראלית קלאסיקות שהפכו לנכסי צאן ברזל כגון "ניצוצות", "חלום כחול", "אין קץ לילדות" מהאלבום של פורטיסחרוף או להיטים כמו "הכל או כלום", "לחץ", "חלליות" ולהיטים רבים נוספים.

מאוחר יותר באלבומים המאוחרים יותר "סימנים של חולשה" ו-"חם מעל הירח", התנסה סחרוף עם מוסיקה אלקטרונית ושילב זאת במוסיקת הרוק המאפיינת אותו. שילוב זה בא לידי ביטוי בשירים כמו "כמה יוסי", "רעש לבן" ואחרים.

מאז אותה תקופה ועד היום, הוציא סחרוף אלבומים רבים והלחין אף מוסיקה לסרטים. הוא שיתף פעולה וממשיך לשתף פעולה עם עשרות מהאמנים המובילים בישראל כגון שלמה ארצי, מיכה שטרית, עמיר לב, שלום חנוך, יהודית רביץ, אהוד בנאי, קובי אוז, הדג נחש ועוד רשימה אינסופית של אמנים.

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, עידן רייכל, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אמיר דדון, אברהם טל, יהודה פוליקר, ריטה, אייל גולן, עברי לידר, עידן רייכל, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארציאליעד, קרן פלסדיקלה ואחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רותם כהן
2 years ago

יש מאיפה לקנות כרטיסים מוזלים?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק