שלום אסייג הופעות – כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד

שלום אסייג הופעות - כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד
שלום אסייג הופעות - כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד

מהו לוח ההופעות הקרובות של שלום אסייג? היכן הוא יופיע? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים? קבלו את לוח ההופעות המעודכן של אחד הקומיקאים הבכירים ביותר בישראל.

עם סיום הסגר על עולם התרבות ותחילת החזרה לשגרה, האמן והבדרן המצליח שלום אסייג, יחזור בקרוב להופיע להופיע ברחבי הארץ עם הצגת הבידור החדשה שלו שכתבו אחיו, מני אסייג, ליאור פריד, אייל קורן וכמובן שלום עצמו. בכתבה הבאה, נציג לכם את לוח ההופעות העדכני של אסייג בחודשים הקרובים כולל מידע על מכירת הכרטיסים והנחות או מבצעים שפורסמו.

שלום אסייג הוא ללא ספק אחד מבכירי הקומיקאים בישראל עם רקורד מכובד ביותר שלא מעט קומיקאים אחרים היו רוצים להשיג. בשנים האחרונות, הוא אף זוכה לחשיפה גדולה יותר ולהצלחה עצומה, בעיקר בזכות סדרת הטלוויזיה המצליחה "שנות ה-80" שאותה כתב יחד עם אחיו והיא נחשבת לאחת מהסדרות האהובות והנצפות ביותר בישראל.

אסייג הוא אחד הסטנדאפיסטים הוותיקים ביותר בישראל המחזיק בקריירה ארוכה של מופעי סטנדאפ מוצלחים. הוא ידוע בזכות הומור מדוייק המציג סאטירה על החברה הישראלית על עדותיה ומגזריה, ומצליח לנתח את המגזרים והמגדרים השונים בישראל, בצורה מדוייקת ביותר ובפרשנות הומוריסטית ומוצלחת במיוחד.

במופע החדש שלו איתו הוא רץ בשנה האחרונה, משתף אסייג עם הקהל את ההתפתחות והשינויים בחייו שעבר לאחרונה, ומתאר בהומור האופייני שלו, את הפיכתו לסבא צעיר, את נישואיו השניים עם בת לעולי רוסיה ואת לידת בתו הצעירה (שצעירה אף מהנכד החדש). במקביל, הוא ממשיך להציג את עברו ואת פסיפס ילדותו במגוון של דמויות ועדות.

שלום אסייג לוח הופעות

יעודכן בקרוב…

שלום אסייג כרטיסים

כפי שאתם רואים, מחיר הכרטיסים להופעות של שלום אסייג עומדים במחיר אחיד על 115 ש"ח. ניתן לרכוש את הכרטיסים לכל ההופעות באמצעות האתר הבא או באמצעות הקישורים המופיעים בטבלה שמעליכם.

שלום אסייג הנחות, מבצעים וכרטיסים 1+1

נכון לעכשיו לא מצאנו עדיין מידע על הנחות או כרטיסים מוזלים. ברגע שנתעדכן במידע חדש, נעדכן כאן ובעמוד הפייסבוק שלנו.

שלום אסייג, בן 49 בלבד, כבר הספיק לכבוש את המדינה ולהפוך למותג של ממש בתחום הסטנדאפ בישראל. הוא נולד בטירת הכרמל שליד חיפה, במשפחה מרוקאית עם 8 ילדים והחל להופיע ב-1993 בקאמל קומדי קלאב. את החשיפה הראשונה שלו, קיבל בזכות פינה שהגיש בתוכניתו של דודו טופז "סופשבוע" בערוץ הראשון ולאחר מכן בפינה קבועה שקיבל בתוכניתה של מרגלית צנעני בערוץ 2.

כמה שנים לאחר מכן כבר החל לצבור זמן טלוויזיה נוסף כשהוא מגיש פינה קומית בתוכנית האקטואליה "על השולחן" עם דן מרגלית" ובאירועים טלוויזיונים נוספים כולל אפילו השתתפות בקליפ "ב.מ.וו שחורה" של להקת אתניקס.

החל משנות ה-2000, אסייג החל להיכנס לעומק המיינסטרים הישראלי כשהוא מגיש פינות ומשתתף בתוכניות הטלוויזיה המובילות בישראל כמו התוכנית של יאיר לפיד או התוכנית "מועדון לילה" עם ארז טל, ואף הפך לפרזנטור של חברת בזק בינלאומי, בדיבובו את הדמות של התוכי החמוד מפרסומות החברה.

ב-2008, קיבל דריסת רגל נוספת בפריים טיים הטלוויזיוני הישראלי, כשהוא הנחה והוביל את תוכנית הטלוויזיה המצליחה "צחוק מהעבודה" במסגרתה התארחו קומיקאים נוספים כמו שחר חסון, מיכאל הנגבי, קובי מימון, ליטל שוורץ ועוד רבים וטובים.

סדרת הטלוויזיה שנות ה-80 – בוסט רציני לקריירה

בשנת 2013, יצר שלום אסייג, יחד עם אחיו מני אסייג, את סדרת הטלוויזיה "שנות ה-80" המבוססת על ילדותו של שלום בטירת הכרמל ועל משפחתו והדמויות שחיו סביבו באותה תקופה.

בסדרה, משחק את שלום הצעיר, בנו האמיתי דניאל אסייג, ואילו שלום עצמו, משחק את אביו. הסדרה הפכה להצלחה גדולה ונחשבת לאחת מקומדיות הטלוויזיוניות המצליחות והנצפות ביותר בכל הזמנים.

במקביל לקריירה בטלוויזיה, אסייג לא זנח אף פעם את קריירת הסטנדאפ והוא המשיך לאורך כל פעילותו, להופיע ברחבי הארץ במועדונים קטנים לצד היכלי תרבות גדולים. אסייג הספיק לצאת עם ארבעה מופעים מצליחים והמופע החדש שלו איתו הוא מופיע ברחבי הארץ, הוא המופע הרביעי שלו.

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאוןאייל גולן, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארידיקלה, אמיר דדון, אברהם טל, יהודה פוליקרריטה, אליעד, עברי לידר, ברי סחרוף, איתי לוי, אביתר בנאי, שחר חסון, שלמה ארציעידן רייכל, קרן פלס ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק