אברהם טל הופעות 2024

אברהם טל הופעות - כרטיסים, מחירים ומידע נוסף
אברהם טל הופעות - כרטיסים, מחירים ומידע נוסף

איפה יופיע אברהם טל? כמה יעלו הכרטיסים ואיפה קונים ואיך תשיגו הנחות או כרטיסים מוזלים? קבלו את לוח ההופעות של אברהם טל.

הזמר המצליח אברהם טל ממשיך להחזיק ולתפעל קריירה מוסיקלית מגוונת ואינטנסיבית ומציג באופן קבוע הופעות שונות ברחבי הארץ חלקם במסגרת אינטימית במועדונים קטנים וחלקם מופעים במסגרת פסטיבלים באולמות הגדולים בארץ כמו אמפי קיסריה או היכל התרבות ת"א. בכתבה הבאה, נציג לכם את לוח ההופעות המלא והמעודכן של אברהם טל לחודשים הקרובים.

אברהם טל לוח הופעות

להלן לוח ההופעות של אברהם טל בחודשים הקרובים:

אברהם טל כרטיסים

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אחרי שהופיע באמפי קיסריה בהופעה מוצלחת במיוחד בתחילת השנה והגיע לסדרת הופעות מוצלחת באמפי, ציג טל גם במהלך סדרת הופעות בכמה פסטיבלים גדולים ברחבי הארץ כמו פסטיבל חוצות היוצר בירושלים, פסטיבל בום בוקס בחדרה, פסטיבל התמר במצדה בסוכות וגם הופעה גדולה בהיכל התרבות. אז איפה הוא יופיע בחודשים הקרובים? הנה הפרטים.

אברהם טל – כרטיס ביקור

אברהם טל הוא אחד הזמרים המצליחים ביותר כיום במוסיקה הישראלית החדשה והמודרנית ויחד עם אמנים צעירים נוספים כמו דודו טסה, מוש בן ארי או מוקי, הוא מצליח ליצור DNA חדש במוסיקה הישראלית ולהביא קו מוסיקלי ייחודי וחדשני משלו.

את הקריירה המוסיקלית החל טל כחבר דומיננטי בלהקה המצליחה "שוטי הנבואה" שזכתה להצלחה פנומלית עם להיטים כמו "מי", "קול גלגל" ואחרים. למרות ההצלחה הגדולה, ההרכב לא הצליח להחזיק זמן רב והתפרק ב-2007.

לאחר פירוק ההרכב, יצא טל לקריירת סולו והוציא את אלבומו הראשון שהצליח לשלב בין סגנונו שבא לידי ביטוי בשוטי הנבואה, יחד עם סגנונו האישי. האלבום הצליח לייצר כמה להיטים גדולים ומצליחים ובראשם השיר "הזמן עושה את שלו" והצליח למצב את טל בשורה הראשונה של אמני הרוק/פופ הישראלים החדשים.

כשנתיים לאחר מכן הוציא טל את אלבומו השני המצליח "אורות" שזכה להצלחה אדירה עם להיטים כמו "אורות" ו-"מחוזקים לעולם" ואחרים והגיע מהר מאוד למעמד פלטינה. האלבום הביא את טל אל המיינסטרים הישראלי כשהוא זוכה לתארים כמו "זמר השנה" בגלגלץ ופרסים ותארים נוספים.

בשנים שלאחר מכן, המשיך טל בקריירה יציבה והוציא שני אלבומי אולפן נוספים שכללו להיטים כמו "שושנה" שכתב על אשתו (שכיום היא כבר גרושתו) או "אני לא מבין איך היום עובר עליי". טל גם השתתף בדואט מצליח עם שלמה ארצי בשיר "אלוהיי" והיה אחד השופטים בתוכנית הטלוויזיה "דה וויס ישראל".

אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: דיקלהריטה, יהורם גאון, עומר אדםאליעד, אנה זק, אייל גולן, עידן רייכל, חנן בן ארי, אמיר דדון, יהודה פוליקר, עברי לידר, ברי סחרוף, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
דינה
4 years ago

ערב טוב, האם המופע של אברהם טל ונטע ברזילי יתקיים כמתוכנן ב- 6/3 בהאנגר 11?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק