צוללים קדימה הצגה לילדים בתיאטרון חיפה – כרטיסים ולוח הצגות 2023

צוללים קדימה הצגה לילדים בתיאטרון חיפה - כרטיסים ולוח הצגות 2023
צוללים קדימה הצגה לילדים בתיאטרון חיפה - כרטיסים ולוח הצגות 2023

כל מה שרציתם לדעת על הצגת הילדים צוללים קדימה בתיאטרון חיפה לפי ספרה של דבורה עומר – במה מדובר? מהו לוח ההצגות? כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

במסגרת העונה החדשה של תיאטרון חיפה, יעלה התיאטרון את ההצגה צוללים קדימה – הצגת ילדים חדשה המבוססת על ספרה המצליח של דבורה עומר. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים החשובים על ההצגה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

ההצגה צוללים קדימה – לוח הצגות 2023

הצגת הילדים החדשה תציג תאריכים בתיאטרון חיפה ובאולמות נוספים בערים רבות ברחבי הארץ. לוח ההצגות יעודכן בקרוב עם פרסום של תאריכים חדשים.

צוללים קדימה כרטיסים – כמה יעלו כרטיסים להצגה?

יעודכן בקרוב…

אודות ההצגה של תיאטרון חיפה צוללים קדימה

צוללים קדימה הוא ספרה של דבורה עומר – כלת פרס ישראל, ואחת הסופרות המוערכות ביותר בתרבות הישראלית. ההצגה החדשה מביאה לבמה עיבוד בימתי חדש שכתבה ואף ביימה צביה הוברמן. ההצגה תעסוק בתקופת עלייתם של יהודי צפון אפריקה לישראל דרך סיפורו של נער ממרוקו שעולה לישראל וחולם על גיוס לשייטת.

החלום מתברר כקשה מאוד להשגה כשהנער נאלץ להתמודד עם קשיי הקליטה, הזרות שלו וגם הגזענות שהייתה באותה התקופה. למרות כל הקשיים, מצליח הנער בסופו של דבר להגשים את חלומו ואף להילחם במבצע נועז במלחמת ששת הימים.

ההצגה מיועדת לגילאי 10 ומעלה. משתתפים בהצגה: נדב שמה / אלון דה פריז. את המוסיקה כתב אבי בנימיני, עיצוב וידאו: ניתאי שלם, עיצוב תאורה: מאיר אלון, עיצוב תפאורה: טליה אוטולנגי וע. במאי: טלי רוט.

צוללים קדימה הצגה – ביקורת

בקרוב נציג כאן אוסף ביקורות על ההצגה ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים יותר מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעקוב מקרוב ונעדכן כאן בכל מידע חדש בעניין.

הצגות נוספות שכדאי שתקראו עליהן:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק