פסטיבל פותחים במה בית ליסין 2023 – לוח הצגות ורכישת כרטיסים!

פסטיבל פותחים במה בית ליסין - לוח הצגות ורכישת כרטיסים!
פסטיבל פותחים במה בית ליסין - לוח הצגות ורכישת כרטיסים! צילום: רקפת ונטורה

כל הפרטים על פסטיבל פותחים במה 2023 בתיאטרון בית ליסין. באילו הצגות מדובר? מתי תוכלו לראות? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל מה שצריך לדעת.

תיאטרון בית ליסין משיק את פסטיבל "פותחים במה" 2023 שנועד לקדם מחזאות ישראלית ועידוד יוצרים צעירים. במשך השנים בהם הפסטיבל התקיים (22 שנים), הועלו מאות הצגות, ביניהן להיטי ענק שזכו לביקורות מעולות ולהצלחות קופתיות.

גם השנה, יקיים התיאטרון את הפסטיבל ויציג הצגות חדשות ומסקרנות בהשתתפות טובי שחקני התיאטרון הישראלי כגון יונה אליאן, אגם רודברג, עירית בלבן, נתי קלוגר, חני נחמיאס ועוד. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הפסטיבל עם לוח הצגות מלא ועדכני ופרטים על רכישת כרטיסים והנחות.

פסטיבל פותחים במה בית ליסין – לוח הצגות 2023

להלן רשימת ההצגות שיתקיימו במסגרת פסטיבל פותחים במה 2023:

פותחים במה בית ליסין כרטיסים

מכירת הכרטיסים לכל ההצגות בפסטיבל נפתחה וניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 56 ש"ח בלבד.

הצגות נבחרות בפסטיבל

בין ההצגות שיתקיימו בפסטיבל, ראוי לציין את ההצגה סטייג' פור שכתב המחזאי הצעיר טל פרמן וביימה נעם ביצור. ההצגה עוקבת אחרי סופרת ישראלית מצליחה שנחשדת בגניבה ספרותית של ספרה האחרון. כאשר עיתונאית חושפת את המקרה, הסופרת מגיבה בשקר ואומרת בראיון שהספר, העוסק באישה המתמודדת עם סרטן, הוא למעשה אוטוביוגרפי ושהיא עצמה חולה בסרטן.

השקר הזה גורר את הסופרת למצבים מורכבים עם שתי בנותיה – פסיכולוגית צעירה אחרי משבר זוגי, ושחקנית צעירה המסוכסכת איתה כבר זמן רב. ה"סרטן" שהסופרת ממציאה הופך לכוח מפריד בינה לבין בנותיה. כך הסופרת מוצאת את עצמה בדילמה – השקר שאמרה כדי להגן על הקריירה שלה, עלול להרוס לה את הקשר עם המשפחה. בהצגה סטייג' פור מככבים השחקנים הבאים: יונה אליאן, לירית בלבן, יעל וקשטיין, זהר מידן ואגם רודברג.

עוד הצגה מעניינת שתשתתף בפסטיבל פותחים במה, היא ההצגה איך הפכתי לאבא שלי שכתב התסריטאי עופר סקר ("אורי ואלה") וביימה דניה לנדסברג. גיבור ההצגה איך הפכתי לאבא שלי, הוא יזם הייטק מצליח שנמצא בעיצומו של משא ומתן עסקי חשוב, אך נאלץ לנטוש הכל כאשר אביו לוקה בהתקף לב. הוא נוסע בדחיפות לבית ילדותו בפרדס חנה, שם מתגורר האב, אותו לא ביקר זמן רב.

להפתעתו, כשהוא מגיע לבית הישן הוא מוצא את עצמו הופך לילד, חוזר אל זמן מלחמת המפרץ כאשר המשפחה התגוררה באופן זמני בפרדס חנה. הוא נזכר כיצד האב נטש את העיר והצטרף לקומונה היפית-רוחנית, מה שהכעיס אותו מאוד בילדותו.

עתה על הגיבור להחליט האם לנסות ולחזור להווה כדי לסגור את עסקת הטכנולוגיה הממתינה לו, או אולי קודם כל עליו לעזור לילד שהיה – לממש את חלום הילדות שלו וליצור רשת חברתית בשם פייסבוק. בהצגה מככבים השחקנים גיל וסרמן, ארז דריגס, שלומי טפיירו, חני נחמיאס, נתי קלוגר ויניב שביט.

והצגה נוספת שכדאי לציין היא ההצגה מי את חושבת שאת שכתבה שירה פורת (שכתבה את הסדרה "מעילה" ב-yes) ומככבים בה נעמה אמית, מיטל נוטיק, דנה פרידר, מאי קשת וג'וי ריגר. מדובר בקומדיה על חברות, יחסים וקינאה.

עלילת ההצגה מי את חושבת שאת, עוסקת ברונה – בימאית תיאטרון ישראלית מצליחה, שחוזרת מברלין לישראל לקראת חתונתה של חברתה מימי התיכון. חברה נוספת, מלכת הכיתה לשעבר מאיה, מזמינה אותה יחד עם עוד שלוש חברות ותיקות לסוף שבוע בצפון.

המטרה היא להפתיע את הכלה בחתונתה במופע מחווה קצר בסגנון הנאמברים שביצעו בתקופת התיכון. ההיפגשות מחדש עם החברות אחרי 20 שנה מעלה זיכרונות מהעבר, וחושפת את הפער שבין שאיפות הנעורים לבין המציאות כיום.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

הצגות מומלצות נוספות בתיאטרון בית ליסין

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק