פולין ארץ ירוקה הבימה – כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח ולוח הצגות 2023

פולין ארץ ירוקה הבימה - כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח ולוח הצגות 2023
פולין ארץ ירוקה הבימה - כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח ולוח הצגות 2023. צילום: דן בן אריי

השחקנית הותיקה ליא קניג ודני גבע יככבו בהצגה החדשה של הבימה פולין ארץ ירוקה המבוססת על ספרו של אהרן אפלפלד. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תמצאו כרטיסים בהנחה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על ההצגה.

תיאטרון הבימה ממשיך להעלות הצגות חדשות מהעונה החדשה של 2023 והפעם זוהי ההצגה פולין ארץ ירוקה המבוססת על ספרו של אהרן אפלפלד בכיכובם של דני גבע וליא קניג. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על מכירת כרטיסים והנחות.

פולין ארץ ירוקה הבימה – לוח הצגות 2023

ההצגה פולין ארץ ירוקה תחל לרוץ בתיאטרון הבימה כבר בחודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני לתקופה הקרובה:

פולין ארץ ירוקה הצגה – כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים מתחיל ב-220 ש"ח ועולה מעלה בהתאם למיקום הישיבה באולם. אך באתר הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בהנחה ב-100 ש"ח בלבד!

אודות ההצגה פולין ארץ ירוקה

ההצגה החדשה היא תולדה של שיתוף פעולה בין סמינר הקיבוצים לבין תיאטרון הבימה ומבוססת על ספרו המצליח של הסופר אהרן אפלפלד. עלילת ההצגה מספרת על גבר שנוסע לטיול שורשים בכפר בפולין ומוצא שם אשה מיוחדת שהכירה את משפחתו שם והייתה אף עדה להשמדת הכפר. בין השניים מתפתחת ידידות ואהבה ייחודית.

שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתב ומביים השחקן והבמאי הותיק איציק ויינגרטן ומככבים בה ליא קניג ודני גבע. יחד איתם משתתפים גם השחקנים והשחקניות נינה קוטלר, שירה ברנשטיין, יעל עוזר, גילי גנני/מור קמחי, גיא אלפרוביץ׳/נדב בלומנברג, דריה ברנר/דריה פורר ועוד.

פולין ארץ ירוקה – ביקורת

בקרוב נציג כאן אוסף ביקורות על ההצגה פולין ארץ ירוקה ממיטב המבקרים המובילים ברשת ובעיתונות.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק