מלון על הירח בית ליסין – כרטיסים להצגה, הנחות ולוח הצגות 2023

מלון על הירח בית ליסין - כרטיסים להצגה, הנחות ולוח הצגות 2023
מלון על הירח בית ליסין - כרטיסים להצגה, הנחות ולוח הצגות 2023. צילום: מיכל גלעד

כל הפרטים על ההצגה החדשה והמסקרנת של תיאטרון בית ליסין מלון על הירח – קומדיה בדיונית שכתב רוני סיני וביימה שירילי דשא. מתי תוכלו לראות את ההצגה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל מה שצריך לדעת.

תיאטרון בית ליסין מעלה את ההצגה החדשה "מלון על הירח" – קומדיה רומנטית בדיונית שכתב רוני סיני וביימה שירלי דשא. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

מלון על הירח הצגה – לוח הצגות מעודכן ל-2023

ההצגה מלון על הירח תעלה באולם דיזנגוף 2 בתיאטרון בית ליסין במהלך החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני:

מלון על הירח כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה מלון על הירח נפתחה. ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים ב-119 ש"ח בלבד באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. משך ההצגה הוא כשעה וחצי.

אודות ההצגה מלון על הירח של תיאטרון בית ליסין

ההצגה מלון על הירח היא קומדיה רומנטית קלילה עם נגיעות בדיוניות שיצר המחזאי רוני סיני בבימויה של שירילי דשא. עלילת ההצגה עוקבת אחר שני זוגות ישראלים שטסים לירח במסגרת פיילוט תיירותי-מדעי בהובלת האסטרונאוטית הישראלית ד"ר אלינור רוט הנחשבת לאסטרונאוטית הצעירה בעולם.

זוג אחד צעיר עומד להתחתן, ואילו הזוג השני נמצא במשבר אמצע החיים. הם מצפים לחופשה רומנטית בחלל, אך החללית מתקלקלת והקשר עם כדור הארץ נותק. תקוותם לנופש רומנטי הופכת למאבק הישרדות בחלל הפתוח. כאשר נראה שהכל אבוד, עולים וצפים סודות ושקרים בין בני הזוג שמטלטלים את עולמם ומערערים את מערכות היחסים ביניהם.

ההצגה בוחנת האם האהבה והזוגיות ביניהם ינצחו למרות המשבר, או שמא ייכשלו במבחן האמיתי הזה בחלל הפתוח.

שחקנים ומשתתפים

דרמטורגיה: אבישי מילשטיין
תפאורה: אלונה בלקין
תלבושות: מאור צבר
מוזיקה: אלעד אדר
תאורה: זיו וולושין
וידאו ארט: ויטלי פרידלנד  
ע. במאי: כרמל כהן

מלון על הירח – ביקורת

ההצגה החדשה צפויה לעניין קהל רב ואת המבקרים. בקרוב, נציג כאן סקירה ואוסף של ביקורות על ההצגה המלון על הירח.

אודות רוני סיני

המחזאי רוני סיני הוא הוא מחזאי מוכר ומוערך בתיאטרון הישראלי, שיצירותיו הועלו על במות התיאטרון המובילים בארץ. סיני כתב וביים מספר הצגות תיאטרון מוכרות, בהן "הגלולה" בתיאטרון בית ליסין, "אניהו" בתיאטרון הקאמרי, "הרובוטית" בתיאטרון הבימה, "ישראל ז'ורנאל" בתיאטרון חיפה ועוד.

הצגותיו זכו בפרסים שונים כמו פרס הבימוי ופרס התיאטרון להצגת פרינג'. בין יצירותיו האחרונות: עיבוד לבמה של "טייבלה והשד" שזכה בפרס קיפוד הזהב ו"הסבתות" שכתב בשיתוף עם שירילי דשא.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

הצגות מומלצות נוספות בתיאטרון בית ליסין

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק