הגברת הראשונה הצגה הבימה – כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 200 ש"ח!

הגברת הראשונה הצגה הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 200 ש"ח!
הגברת הראשונה הצגה הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 200 ש"ח! צילום: משה נחומוביץ

כל מה שרציתם לדעת על ההצגה החדשה והמדוברת של הבימה הגברת הראשונה שמביא לבמה את סיפורה של גולדה בחורף 1973 לאחר מלחמת יום הכיפורים בכיכובה של ליאורה ריבלין. מתי ואיפה תוכלו לראות ההצגה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבימה יעלה בקרוב את ההצגה החדשה והמדוברת הגברת הראשונה בכיכובה של ליאורה ריבלין ובבימויו של משה קפטן. ההצגה תביא לבמה עיבוד בימתי לסיפורה של גולדה מאיר בצל בצל דיוני וועדת אגרנט שלאחר מלחמת יום הכיפורים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה לרבות פרטים על לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

הגברת הראשונה הבימה – לוח הצגות

ההצגה הגברת הראשונה סיפורה של גולדה חורף 1973 תציג בתיאטרון הבימה ובאולמות נוספים ברחבי הארץ. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 13 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-50 דקות
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 11 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-50 דקות
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 19 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-50 דקות
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 2 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-50 דקות
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 26 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה ו-50 דקות

הגברת הראשונה הצגה כרטיסים ומחירים

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה הגברת הראשונה עומד על 220 ש"ח בתיאטרון הבימה אך באמצעות באמצעות האתר הבא תוכלו למצוא כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד. משך ההצגה הוא כשעה ו-50 דקות.

אודות ההצגה הגברת הראשונה סיפורה של גולדה

גולדה מאיר, ראשת הממשלה הראשונה והיחידה של ישראל הייתה זו שהנהיגה את ישראל במהלך מלחמת יום הכיפורים – מלחמה שידועה בתקלות וכשלונות רבים. בעקבות התלונות וההאשמות הרבות, הוקמה וועדת אגרנט כדי לבחון את התנהגותה ותפקודה של גולדה והממשלה במלחמה. ההצגה החדשה חורף 1973 תעסוק בדיוק בשלב הזה בו הוקמה הוועדה.

זוהי דרמה שכתב מוטי לרנר המתרחשת לאחר מלחמת יום הכיפורים ועוסקת בהתמודדותה של גולדה מאיר: לאחר המלחמה פורצת מחאה ציבורית כנגד גולדה מאיר ומשה דיין, בטענה שהם אחראים לכישלון. גולדה המותשת מנסה להתמודד עם ההאשמות כנגדה, בעוד דיין מבקש להתפטר.

שרה, בתה של גולדה, מנסה לתמוך באימה אך מגלה שגם לגולדה יש ספקות ורגשות אשמה. למרות זיכויה בוועדת אגרנט, גולדה בוחרת להתפטר מתפקיד ראש הממשלה בעקבות לחץ ציבורי. ההצגה מתארת את ההתמודדות האישית והפוליטית של גולדה עם תוצאות המלחמה והביקורת הציבורית. ההצגה הופקה בשיתוף עם תיאטרון באר שבע.

הגברת הראשונה תיאטרון הבימה – שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתב מוטי לרנר וביים משה קפטן. את גולדה כאמור תגלם ליאורה ריבלין שלאחרונה כיכבה על המסכים בתפקיד מוצלח במיוחד בסדרה 6 אפסים בכאן 11. לצידה ישתתפו השחקנים והשחקניות יגאל שדה בתפקיד משה דיין, מאיה מעוז בתפקיד חנה ירקוני, מולי שולמן/ יואב הייט בתפקיד ישראל גלילי, דב רייזר בתפקיד שמעון אגרנט, מיקי פלג בתפקיד לו קידר, אלכס קרול/ תום גרציאני בתפקיד סרן מוטי אשכנזי, טל מוסרי בתפקיד הרמטכ"ל דוד (דדו) אלעזר, אורן כהן/ הרצל טובי בתפקיד אברם אמינוף ואדווה עדני בתפקיד שולה ורסנו.

הגברת הראשונה הצגה ביקורת

בקרוב מאוד נציג כאן אוסף של ביקורות מובילות מהתקשורת על ההצגה החדשה.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק