מה שלומנו הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-99 במקום 220 ש"ח!

כל הפרטים על ההצגה החדשה של תיאטרון הקאמרי מה שלומנו שכתב וביים דרור קרן ומביאה לבמה את יניב סוויסה, עירית קפלן, אביגיל הררי ועוד. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה?

מה שלומנו לוח הצגות

מה שלומנו הקאמרי
מה שלומנו הקאמרי. צילום: אוהד רומנו

מה שלומנו כרטיסים ומחירים

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה מה שלומנו עומד על 220 ש"ח בקופות התיאטרון או ב-99 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה מה שלומנו

השחקן דרור קרן יוצא מעמדת השחקן וחוזר לכסא המחזאי והבימאי בהצגה החדשה שכתב לתיאטרון הקאמרי מה שלומנו בה יככבו השחקנים אביגיל הררי, יואב לוי, יניב סויסה, אלון סנדלר ושרה פון שוורצה / עירית קפלן.

מדובר בהצגת דרמה חדשה שעוסקת בחברה הישראלית לנוכח המציאות הישראלית החדשה הפוקדת אותנו בימים אלו. עלילת ההצגה עוסקת באמא מהדרום, חייל לפני שחרור, צעירה מהמסיבה, איש עסקים מהמרכז וחקלאי מהצפון, שלוקחים כיסא ומתיישבים לספר, לדבר, לשחרר. סיפוריהן של הדמויות משתלבים זה בזה, ואט-אט נחשפים החוטים הדקים שקושרים את הדמויות יחד.  

דרור קרן (נולד ב-1964) הוא שחקן תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה ישראלי. כמו כן הוא מדבב, מחזאי ובמאי. קרן נולד בעפולה וגדל בבאר שבע ובכפר סבא. הוא החל את דרכו בחוג דרמה ובלהקת תיאטרון בבית הספר, ואחר כך שיחק בתיאטרון צה"ל. הוא בוגר בית הספר למשחק "מאונטוויו" בלונדון.

במהלך הקריירה שיחק קרן בסרטי קולנוע ובסדרות טלוויזיה רבות, ודיבב דמויות בסרטי אנימציה. כמו כן שיחק בהצגות תיאטרון רבות בתיאטראות המובילים בישראל. ב-2015 כתב וביים את המחזה המצליח "על האש" שהוצג בתיאטרון הקאמרי. קרן זכה בפרסים רבים על עבודתו, ובהם פרס האקדמיה לטלוויזיה ופרס התיאטרון הישראלי לשחקן הראשי הטוב ביותר.

מה שלומנו ביקורת

בקרוב נציג כאן סקירה של ביקורות על ההצגה מה שלומנו של מיטב המבקרים המובילים בתקשורת התרבות בישראל.

אורך המופע

כשעה וחצי

שחקנים ומשתתפים

משתתפים: אביגיל הררי, יואב לוי, יניב סויסה, אלון סנדלר ושרה פון שוורצה / עירית קפלן.

מאת דרור קרן ובבימויו
תפאורה ותלבושות: סבטלנה ברגר * מוזיקה: אלעד אדר * תאורה: מתן פרמינגר * ע. במאי: קארין סיגל. עיצוב פוסטר: שיין הורוביץ׳

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות מומלצות שכנראה יעניינו אותך: