הורים איומים בית ליסין – כרטיסים להצגה ב-91 ש"ח במקום 250 ש"ח!

הורים איומים בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח במקום 250 ש"ח!
הורים איומים בית ליסין - כרטיסים להצגה החל מ-91 ש"ח במקום 250 ש"ח! צילום: רקפת ונטורה

תיאטרון בית ליסין מחזיר לבמה ב-2023 את אחת ההצגות עטורות הפרסים ההצגה הורים איומים. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

ההצגה הידועה של בית ליסין הורים איומים של המחזאי הצרפתי ז'אן קוקטו, חוזרת לבימות התיאטרון לעונת 2023 בהשתתפות לימור גולדשטיין, יורם טולדנו ושחקנים נוספים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה לרבות לוח הצגות עדכני ופרטים על רכישת כרטיסים מוזלים בהנחה.

הורים איומים בית ליסין – לוח הצגות 2023

ההצגה הורים איומים תרוץ בבית ליסין כבר בחודשים הקרובים באולם דיזנגוף 2. להלן לוח ההצגות העדכני לזמן הקרוב:

הורים איומים כרטיסים – מחירים והנחות

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה בקופות בית ליסין עומד על 250 ש"ח לאדם אך באתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה החל מ-91 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

הורים איומים בית ליסין שחקנים ומשתתפים

את ההצגה הורים איומים בבית ליסין שכתב המחזאי והמשורר הצרפתי הידוע ז'אן קוקטו, מביים גדי רול ע"פ תרגומו של אלי ביז'אווי. השחקנים והשחקניות שישתתפו בהצגה הם כרמל בין, לימור גולדשטיין, שירי גולן, תום חגי ויורם טולדנו.

עוד עוסקים במלאכה: תפאורה: כנרת קיש, תלבושות: יהודית אהרון, מוזיקה: אלדד לידור, תאורה: דולב ציגל (ע"פ תאורה מקורית של פיליס רוס) ועוזרת במאי: נעם ביצור.

אודות ההצגה

מדובר בתרגום ועיבוד עברי להצגה המצליחה של ז'אן קוקטו שזכתה להצלחה רבה ברחבי העולם וגם בישראל כשעלתה לראשונה על הבימות ואף קטפה פרסים חשובים. ההצגה מספרת על מישל הצעיר שמצהיר בפני הוריו שהוא התאהב, אך לא מצליח לצפות את תגובתם הדרמטית. אמו המסורה נטרפת מקנאה, ואביו מגלה שהוא מכיר את אהובתו הצעירה של בנו קצת יותר מדי. דודתו של מישל, שגרה איתם ומאוהבת בסתר באב, מחליטה לעשות סדר בבית, והמשפחה כולה כמרקחה.

הורים איומים בית ליסין ביקורת

בהמשך, נציג כאן סקירה של ביקורות על ההצגה ממיטב המבקרים המובילים בתקשורת הישראלית.

עוד הצגות מומלצות שאולי יעניינו אותך:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק