דבר על מקום הימצאם הבימה – כרטיסים ב-76 ש"ח ולוח הצגות 2023

דבר על מקום הימצאם הבימה - כרטיסים ב-76 ש"ח ולוח הצגות 2023
דבר על מקום הימצאם הבימה - כרטיסים ב-76 ש"ח ולוח הצגות 2023 צילום: אור דנון.

סנדרה שדה ורובי פורת שובל מככבות בהצגה של הבימה "דבר על מקום הימצאם" שכתבה נאוה סמן ותעלה במהלך החודשים הקרובים. אז איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-76 ש"ח בלבד? הנה כל הפרטים.

ההצגה המצליחה של הבימה "דבר על מקום הימצאם" עם סנדרה שדה ורובי פורת שובל תמשיך להציג תאריכים חדשים גם בעונת 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה לרבות פרטים על רכישת כרטיסים בהנחה ולוח הצגות עדכני לכל החודשים הקרובים.

דבר על מקום הימצאם כרטיסים ותאריכים

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה דבר על מקום הימצאם בקופות תיאטרון הבימה הוא 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא תוכלו למצוא כרטיסים בהנחה ב-76 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

שחקנים וצוות משתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות: סנדרה שדה, רובי פורת-שובל, מתן שביט, ליהי קורנובסקי, הילה שלו, יגאל שדה, ניר זליחובסקי, יובל שלומוביץ, עמית דבורה.

על ההצגה

ההצגה החדשה של הבימה דבר על מקום הימצאם ההצגה החדשה והמדוברת שכתבה נאוה סמל ז"ל. ההצגה היא למעשה עיבוד בימתי לסדרת הטלוויזיה ששודרה בזמנו בערוץ הראשון. סמל כתבה גם את התסריט לסדרה וגם את העיבוד לתיאטרון. החזרות להצגה החלו עוד בתקופת הקורונה בה התיאטרון היה בהפסקה, אך בינתיים עלתה בגרסת תוכנית טלוויזיה ברשת הוט.

עתה ההצגה מגיעה אל בימות תיאטרון הבימה בכיכובן של שתי השחקניות המובילות והבכירות בתיאטרון הלאומי סנדרה שדה ורובי פורת שובל ובעיבודה המחודש של איה קפלן שגם ביימה את ההצגה. משך ההצגה הוא כשעה וחצי.

עלילת ההצגה

דבר על מקום הימצאם מדברת על שתי משפחות עולים בישראל בשנת 1949 ועל קשריהם בינם לבין עצמם, בינם לבין העולים החדשים באותה תקופה ובינם לבין התושבים הוותיקים במדינה. בין כל אלו, נותרים קשרי נפש. ההצגה מלווה גם במוזיקת ג'אז של דיזי גילספי.

ביקורת על ההצגה

בקרוב נעדכן כאן עם אוסף של ביקורות ממטיב המבקרים המובילים ברשת.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק