בנצי הצגה לילדים – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות!

בנצי הצגה לילדים - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות!
בנצי הצגה לילדים - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות! צילום: עדי שרעבי

כל הפרטים על הצגת הילדים בנצי בהפקת "התיאטרון שלנו". איפה ומתי תגיע ההצגה לעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

התיאטרון שלנו מעלה את הצגת הילדים "בנצי" – סיפורו של פיל שנולד צבעוני והיה שונה מכל חבריו האפורים הרגילים, בבימויו של רונן גולדפרב פלד. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הצגת הילדים המצליחה כולל מידע על לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

בנצי הצגת ילדים – לוח הצגות

הצגת הילדים בנצי תציג תאריכים רבים ותגיע לערים רבות בכל רחבי הארץ כגון רעננה, הרצליה, גני תקווה ועוד ערים רבות נוספות. להלן לוח ההצגות המתעדכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם אסיא 126 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה

בנצי הצגה – כרטיסים החל מ-81 ש"ח

מחירי הכרטיסים להצגה עומדים על 81 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך זמן ההצגה הוא כשעה..

אודות הצגת הילדים בנצי

ההצגה בנצי מביאה את סיפורו של פיל מיוחד בשם "בנצי", שצבעו שונה משאר חבריו הפילים וכך למעשה מציגה מסר חינוכי לילדים לקבל את הזר ואת השונה. בהמשך העלילה, הפיל בנצי מתפלש בבוץ וצבעו הופך לאפור כמו שאר הפילים, אך אז הוא מגלה שלמעשה הם מתגעגעים לבנצי הפיל המיוחד והשונה בצבעו.

מדובר בעיבוד לספר של דיוויד מק-קי שיצרו עמית פוזננסקי וליאת פרלוב בבימויו של רונן גולדפרב פלד. את ההצגה תלווה מוסיקה של יהודית רביץ. בהצגה משתתפים 5 שחקנים.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק