תירס חם קונצרט בקצב אחר – הצגת הילדים המצליחה במופע עם סינפונייטה באר שבע!

תירס חם קונצרט בקצב אחר - הצגת הילדים המצליחה בקונצרט יחד סינפונייטה באר שבע!
תירס חם קונצרט בקצב אחר - הצגת הילדים המצליחה בקונצרט יחד סינפונייטה באר שבע! צילום: ספריית הפועלים

כל הפרטים על המופע החדש "תירס חם קונצרט בקצב אחר" בסוכות 2023 שישלב את הצגת הילדים המצליחה תירס חם בליווי תזמורת סינפונייטה ב"ש. איפה ומתי תוכלו לראות את המופע בעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

הצגת הילדים המצליחה תירס חם בכיכובה של ענבלי, יוצאת עם מופע חדש – "תירס חם הקונצרט" – מופע ילדים חד פעמי של 8 הופעות בלבד בחול המועד סוכות 2023 שיפגיש על הבמה את סינפונייטה באר שבע ואנסמבל שחקני תיאטרון הילדים הישראלי ועם האורחת אילון נופר (מיומנה). בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע המדובר כולל מידע על לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

תירס חם קונצרט בקצב אחר – לוח הצגות 2023

המופע יציג 8 הופעות בלבד במהלך סוכות 2023 ברחבי הארץ בערים הרצליה, תל אביב, ראשון לציון וקרית מוצקין. להלן לוח ההופעות של המופע:

תירס חם קונצרט בקצב אחר סוכות 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים ל-8 המופעים נפתחה ונמצאת בעיצומה באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים לכל ההופעות עומד במחיר אחיד על 99 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיס הכרחית לכל גיל. המופע מומלץ לילדים בגילאי שנתיים עד 8. משך זמן המופע הוא כשעה כולל הפסקה.

אודות מופע הילדים תירס חם קונצרט בקצב אחר

מדובר במופע חד פעמי שיביא את ספר הילדים המצליח בעיבוד מיוחד בשיתוף סינפונייטת באר שבע תחת המנצח מתן יונה ואנסמבל שחקני תיאטרון הילדים הישראלי. סה"כ על המסה יופיעו 16 נגני תזמורת ו-7 שחקנים שיכללו את ענבלי, ירמי רייך, גילי גבל, אביתר בר דוד, דני מימון, הגר אנוש וליאת ברוך.

המופע כבר יצא בבכורה לא מזמן לזכה לביקורות טובות, ועתה הוא יוצא לסיבוב של 8 הופעות בלבד. אורחת מיוחדת במופע: אילון נופר.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק