שמו הולך לפניו הבימה – כרטיסים ולוח הצגות עדכני!

כל הפרטים על ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה שמו הולך לפניו של אפרים קישון בכיכובם של מיקי קם, נורמן עיסא ועוד. מהו לוח ההצגות העדכני? כמה עולים כרטיסים? מאיפה קונים? ואיך תמצאו הנחות?

שמו הולך לפניו - לוח הצגות

שמו הולך לפניו הבימה
שמו הולך לפניו הבימה. צילום: חנן אסור

שמו הולך לפניו - כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה שמו הולך לפניו בכל רחבי הארץ ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על החל מ-100 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה שמו הולך לפניו

תיאטרון הבימה מחזיר לבמה בהפקה חדשה ומושקעת את ההצגה "שמו הולך לפניו" שכתב אפרים קישון המנוח ונחשב למחזה הסאטירי הראשון מעטו של מחבר ישראלי שהוצג על-ידי תיאטרון "הבימה". בהצגה, שביימה דפנה זילברג, מכבבים מיקי קם, נורמן עיסא, ענת מגן שבו ועוד משתתפים רבים.

עלילת ההצגה עוקבת אחר דמותו של צבי, עולה חדש מברית המועצות אשר מגיע ארצה עטור באידיאלים ציוניים. בשל טעות במסמכים וקלות דעת מצד בני משפחתו, מוצא עצמו צבי בתפקיד ניהולי בכיר שאינו מתאים לו.

לאורך העלילה, נחשף צבי לשורה של חוויות מאכזבות מול בירוקרטיה כבדה וחסרת יעילות, המלוות בהעמדות פנים וחוסר מעש שבאים לידי ביטוי בישיבות אינסופיות סביב כוסות תה. התנסות זו מובילה אותו בסופו של דבר לכישלון בתפקיד, כשהוא פגוע ומרוסק מבחינה אישית. דרך נפילתו של צבי בא לידי ביטוי הביקורת החריפה שמבקש קישון להעביר על הליקויים הקיימים בחברה ובמערכת הניהול הישראלית, ליקויים אשר נדמה כי רק החמירו במהלך השנים מאז נכתב המחזה.

אודות אפרים קישון

אפרים קישון (1924-2005) היה סופר, סאטיריקן, מחזאי, תסריטאי, עיתונאי, פובליציסט, בעל טור, צייר ובמאי קולנוע ותיאטרון ישראלי ממוצא הונגרי, שניצל מהשואה. קישון עלה לישראל ב-1949 ולמד עברית במהירות. הוא החל לפרסם מאמרים הומוריסטיים ומאוחר יותר כתב מחזות, הומורסקות, סאטירות וספרים רבים שזכו להצלחה גדולה.

בשנות ה-60 הרחיב את פעילותו לקולנוע וביים מספר סרטים מצליחים כמו "סאלח שבתי",‏ "ארבינקא" ו"השוטר אזולאי" שאף היו מועמדים לפרס האוסקר.‏ קישון נודע בביקורת החברתית החריפה שלו כלפי הממסד הישראלי, בעיקר הבירוקרטיה, אך גם באהבתו הרבה לישראל. השפעתו על התרבות והשפה העברית הייתה עצומה.

ההצגה שמו הולך לפניו ביקורת

בקרוב נעלה כאן אוסף ביקורות של ההצגה שמו הולך לפניו של מיטב המבקרים בתקשורת הישראלית.

אורך ההצגה

כשעתיים

שחקנים ומשתתפים

משתתפים: מיקי קם, ענת מגן שבו, נורמן עיסא, אורי הוכמן, בן יוסיפוביץ, שמוליק כהן, ניל משען, הגר טישמן.

מאת: אפרים קישון 
בימוי: דפנה זילברג
נוסח הצגה: ארז דריגס

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות מומלצות שכנראה יעניינו אותך:

הצגות נוספות מעניינות שכדאי לבדוק: