רוחלה מתחתנת התיאטרון העברי

נתן דטנר בהצגה החדשה של התיאטרון העברי רוחלה מתחתנת על פי מחזה מאת סביון ליברכט . אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים על ההצגה החדשה לרבות מידע על רכישת כרטיסים ולוח הצגות עדכני ל-2024.

לוח הצגות 2024

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
נתיבות היכל התרבות נתיבות 14 כרטיסים
96
רכישת כרטיסים שעה וחצי
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 17 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה וחצי
רוחלה מתחתנת הצגה התיאטרון העברי
רוחלה מתחתנת הצגה התיאטרון העברי. צילום: איציק שבי

רוחלה מתחתנת כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה בכל רחבי הארץ נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד במחיר אחיד על 76 ש"ח לאדם. 

אודות ההצגה רוחלה מתחתנת

מדובר בעיבוד חדש של התיאטרון העברי למחזה של סביון ליברכט, על פי הסיפור "החתן המושלם של רוחל'ה", מתוך ספרה "צריך סוף לסיפור אהבה" בבימויו של נתן דטנר.

ההצגה מספרת על רוחל'ה, אישה יפה, חכמה ומוכשרת בשנות השלושים לחייה, סוף סוף מצאה חתן לאחר חיפושים ארוכים. אביה, שלוימה, אלמן ניצול שואה, יוצא מגדרו מרוב התרגשות ושמחה. הוא מארגן חתונה מפוארת כדי לחגוג את האירוע המשמח הזה יחד עם משפחתו וחבריו. אולם בעקבות הפגישה הראשונה שלו עם החתן, שנראה בהחלט מושלם עבור רוחל'ה, נחשפים בשלוימה זיכרונות כואבים מתקופת השואה בפולין שהודחקו עמוק בתוכו. עם התעוררות הזיכרון הכואב של אירוע אחד במיוחד, מחליט שלוימה באופן פתאומי לבטל את החתונה המתוכננת.

הביטול הפתאומי חושף את מערכת היחסים המורכבת והטעונה בין רוחל'ה לבין לאה, אחותה הגרושה, ומתגלה סיפור אהבתם המיוחד של אביה של רוחל'ה, שלוימה, ושל חברו הטוב, סטאשק, ששיתפו ביניהם אהבה גדולה לאימהּ של רוחל'ה. כל אלה יוצרים דרמה אנושית מרגשת המתארת היטב את הקשיים, האהבות והיחסים המורכבים שעוברים על הדמויות.

אורך ההצגה

כשעה וחצי

שחקנים ומשתתפים

בימוי: נתן דטנר

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות מומלצות שכנראה יעניינו אותך:

הצגות נוספות מעניינות שכדאי לבדוק: