רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים – תיאטרון גשר

רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים - תיאטרון גשר: כרטיסים להצגה ב-146 ש"ח בלבד!
רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים - תיאטרון גשר: כרטיסים להצגה ב-146 ש"ח בלבד! צילום: תיאטרון גשר

כל הפרטים על ההצגה החדשה של תיאטרון גשר רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים שחוזרת לתיאטרון לאחר 30 שנה בכיכובם של עידו מוסרי, הנרי דוד, סשה דמידוב ועוד. מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-146 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח? בכתבה הבאה.

תיאטרון גשר מחזיר לחיים את ההצגה המיתולוגית "רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים" בכיכובם של עידו מוסרי, סשה דמידוב ועוד משתתפים רבים. ההצגה שבוימה במקור ע"י יבגני אריה שהלך לעולמו, הייתה זו שפתחה את תיאטרון גשר לפני כ-30 שנה. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה והמדוברת לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים ולוח הצגות עדכני.

רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים הצגה – לוח הצגות 2024

ההצגה רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים תחל לרוץ בתיאטרון גשר כבר בחודשים הקרובים באולם נגה. להלן לוח ההצגות העדכני לתקופה הקרובה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון גשר תל אביב - אולם נגה אזלו הכרטיסים שעתיים ו-40 דקות, כולל הפסקה

רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים כרטיסים ומחירים – כך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-146 ש"ח במקום 250 ש"ח

מכירת הכרטיסים להצגה החדשה כבר נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה עומד על 250 ש"ח בקופות התיאטרון אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים החל מ-146 ש"ח בלבד. לחצו כאן לפרטים נוספים.

שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתב המחזאי הבריטי טום סטופארד וביים אותה במקור בגרסה העברית, יבגני אריה, מייסד והמנהל האומנותי של תיאטרון גשר שהלך לעולמו. בגרסה החדשה של 2022, הופקד על הבימוי הבמאי עמית אפשטיין. בהצגה ישתתפו השחקנים והשחקניות עידו מוסרי, אלון פרידמן, דורון תבורי, ישראל (סשה) דמידוב, גיל פרנק/מיקי לאון, ליליאן שלי רות, אלכסנדר סנדרוביץ', פאולו א. מוארה, הנרי דוד/אבי אזולאי, שלומי ברטונוב ואופיר צויגנבום.

אודות ההצגה רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים

ההצגה רוזנקרנץ וגילדנשטרן מתים נכתבה ע"י המחזאי היהוזי בריטי טום סטופארד בשנת 1966 בהשראת המחזה "המלט" של שייקספיר ומציגה כביכול את הצד השני של המחזה. רוזנקרנץ וגילדנשטרן הם למעשה שתי דמויות שוליות במחזה "המלט" – חבריו הטובים של הנסיך הדני מימי הלימודים שמגיעים לארמון כדי לרגל אחריו למען המלך  ומשלמים על כך מחיר כבד.

השניים הופכים במחזה לשתי הדמויות הראשיות של המחזה ודכרם הקהל בהצגה זוכה להצצה אל מאחורי הקלעים של הטרגדיה המפורסמת בעולם.

עוד הצגות מומלצות שאולי יעניינו אותך:

 

הצגות נוספות בתיאטרון גשר:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק