קרובים קרובים הדור הבא - התיאטרון העברי

סיטקום הטלוויזיה הישראלי המצליח "קרובים קרובים" זוכה לעיבוד בימתי חדש בהצגה החדשה של התיאטרון העברי קרובים קרובים הדור הבא. גם תיקי דיין תהיה שם! אז מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל הפרטים.

קרובים קרובים הדור הבא לוח הצגות

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב 140 כרטיסים
105 145
רכישת כרטיסים שעה וחצי
פתח תקווה היכל התרבות פתח תקווה 18 כרטיסים
91
רכישת כרטיסים שעה וחצי
נתניה היכל התרבות העירוני נתניה – האודיטוריום 48 כרטיסים
145
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב 139 כרטיסים
105 145
רכישת כרטיסים שעה וחצי
קרובים קרובים הדור הבא כרטיסים לוח הצגות הנחות ביקורות
קרובים קרובים הדור הבא. צילום: באדיבות התיאטרון העברי

קרובים קרובים הצגה - כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה קרובים קרובים בכל רחבי הארץ ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-81 ש"ח.

אודות ההצגה קרובים קרובים

אפרים סידון מעלה בתיאטרון העברי עיבוד בימתי חדש המבוסס על סדרת הטלוויזיה הישראלית המצליחה בכל הזמנים קרובים קרובים. בהצגה החדשה "קרובים קרובים הדור הבא" תככב תיקי דיין שהשתתפה כידוע בסדרה המקורית. 

יחד איתה ישתתפו גם נתי קלוגר, יניב פולישוק ושחקנים נוספים. את ההצגה ביין גדי צדקה עם מוסיקה מקורית מאת נורית הירש. מדובר בהצגה חדשה שצפויה לעורר עניין רב בקרב הקהל.

עלילת ההצגה תתרחש 40 שנה אחרי התקופה של הסדרה המקורית –  ליאורה ברחה עם רוקח, אביתר גרוש ומובטל – והפתעה לא צפויה נוחתת על תיקי ומאיימת על שגרת חייה ושאיפתה לנכד. איך תחלץ תיקי מן התסבוכת שהשאיר לה, כהרגלו, אילן בעלה? מי מחזר בתוקפנות אחרי גליה? ואיך יכולה רוחה של חנה להמשיך ולנהל את חיי המשפחה? וכמובן השאלה העיקרית מי משוחח מדי בוקר עם העציצים? כל זה ב"פתוח!" קרובים קרובים גרסת 2024.

אודות הסדרה קרובים קרובים

קרובים קרובים הייתה סדרת טלוויזיה ישראלית פורצת דרך ששודרה בין השנים 1983–1986. הסדרה עסקה בחייהם של בני משפחה הגרים בבניין מגורים משותף בתל אביב. הדמויות הראשיות כללו את בני הזוג אילן ותיקי, יורם וליאורה וילדיהם, ודודתם חנה.

הסדרה זכתה לפופולריות רבה הודות למגוון הנושאים שעסקה בהם מנקודת מבט ריאליסטית אך הומוריסטית. בין היתר עסקה הסדרה ביחסי הורים-ילדים, נושאים חברתיים ובסטריאוטיפים ישראליים. אף על פי שהתסריטאים אפרים סידון וב.מיכאל ידועים כסאטיריקנים, הביקורת החברתית בסדרה הייתה מרומזת בלבד.

הסדרה זכורה במיוחד בזכות השחקנים המרכזיים שגילמו את הדמויות באופן ריאליסטי ללא הקצנה יתרה. בנוסף, נושא הפתיח שהלחין נורית הירש הפך לאייקוני. בשנת 2005 הופק פרק איחוד מיוחד עם רוב השחקנים המקוריים שזכה לרייטינג גבוה. ב-2009 יצא מארז DVD עם כל פרקי הסדרה.

קרובים קרובים ביקורת

בקרוב נעלה כאן אוסף ביקורות של ההצגה קרובים קרובים הדור הבא של מיטב המבקרים בתקשורת הישראלית.

אורך ההצגה

כשעה וחצי.

שחקנים ומשתתפים

משתתפים: תיקי דיין, יהונתן צרצי, נתי קלוגר, יניב פולישוק ואלירן הרוש.

בימוי: גדי צדקה
מוסיקה מקורית: נורית הירש
תפאורה: במבי ע פרידמן
תאורה: אורי מורג

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות מומלצות שכנראה יעניינו אותך:

הצגות נוספות מעניינות שכדאי לבדוק: