פטר והזאב הצגה לילדים – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות!

פטר והזאב הצגה לילדים - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות!
פטר והזאב הצגה לילדים - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות! צילום: באדיבות תיאטרון אורנה פורת

כל הפרטים על הצגת הילדים פטר והזאב בהפקת תיאטרון אורנה פורת להצגות ילדים. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה בעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הילדים של אורנה פורת מעלה את ההצגה "פטר והזאב" המבוססת על היצירה הקלאסית בליווי המוזיקה הידועה של היצירה שהלחין סרגיי פרוקופייב. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הצגת הילדים המדוברת כולל מידע על לוח הצגות עדכני, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

פטר והזאב הצגת ילדים – לוח הצגות

הצגת הילדים פטר והזאב תציג תאריכים רבים בתל אביב ובעוד ערים רבות נוספות ברחבי הארץ. להלן לוח ההצגות המתעדכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם רקאנטי 1 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים שעה
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 16 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה

פטר והזאב הצגה – כרטיסים החל מ-81 ש"ח

מחירי הכרטיסים להצגה פטר והזאב עומדים על 81 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך זמן ההצגה הוא כשעה. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 4 עד 9.

אודות הצגת הילדים פטר והזאב

הסיפור הקלאסי פטר והזאב הוא אגדת עם ידועה שהתפרסמה בעיקר בזכות ההלחנה האלמותית של המלחין הרוסי הידוע סרגיי פרוקופייב שהפכה לאחת היצירות הקלאסיות הידועות ביותר בכל הזמנים ועם השנים הפכה גם ליצירה ידועה בקרב ילדים.

עתה תיאטרון אורנה פורת מביא עיבוד בימתי לסיפור שישלב בתוכו את המוזיקה של פרוקופייב. ההצגה תציג את הסיפור המקורי של האגדה ותשלב בתוכה מסרים חינוכיים כגון דעות קדומות, האומץ להיות אני, חברות ואהבת הספר והקריאה. את ההצגה כתבה שירילי דשא ועל הכוריאוגרפיה אחראי יורם כרמי.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק