עכבר העיר ועכבר הכפר הצגה לילדים – כרטיסים החל מ-61 ש"ח בלבד!

עכבר העיר ועכבר הכפר הצגה לילדים - כרטיסים החל מ-61 ש"ח בלבד!
עכבר העיר ועכבר הכפר הצגה לילדים - כרטיסים החל מ-61 ש"ח בלבד!

כל הפרטים על הצגת הילדים עכבר העיר ועכבר הכפר של תיאטרון יפה גבאי. איפה ומתי תגיע ההצגה לעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

ההצגה החדשה של תיאטרון יפה גבאי עכבר העיר עכבר הכפר המבוססת על הסיפור הידוע, מציגה תאריכים רבים בערים בכל רחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות ההצגה כולל מידע על לוח הצגות מעודכן, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

ההצגה עכבר העיר ועכבר הכפר – לוח הצגות

הצגת הילדים עכבר העיר ועכבר הכפר תציג תאריכים רבים ותגיע לערים רבות בכל רחבי הארץ כגון גן שמואל, גבעת ברנר ועוד. להלן לוח ההצגות המתעדכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עכבר העיר ועכבר הכפר כרטיסים החל מ-61 ש"ח

מחירי הכרטיסים להצגה מתחילים ב-61 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות הצגת הילדים עכבר העיר ועכבר הכפר

ההצגה עכבר העיר ועכבר הכפר היא הצגה חדשה של תיאטרון יפה גבאי הותיק שכבר רץ בהצלחה ברחבי הארץ שנים רבות. מדובר בעיבוד בימתי של יפה גבאי למשל הידוע אודות עכבר העיר ועכבר הכפר – משל המשווה בין החיים הפשוטים אך מספקים של חיים בכפר קטן ומבודד לבין חיים מורכבים ומאתגרים של החיים בעיר גדולה.

ההצגה שמה גדש על המסרים החיובים של המשל לצד משל נוסף – האריה והעכבר. ההצגה נכתבה ע"י יפה גבאי שגם משתתפת בהצגה לצד השחקנים והשחקניות עדי וייס, עדי גולדשטיין ויניב בספורד.

צפו בטריילר של ההצגה עכבר העיר ועכבר הכפר

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק