מיקה שלי הבימה 2019 – כרטיסים ב-115 ש"ח במקום 250 ש"ח

מיקה שלי הבימה 2019 - כרטיסים ב-115 ש"ח במקום 250 ש"ח
מיקה שלי הבימה 2019 - כרטיסים ב-115 ש"ח במקום 250 ש"ח

המחזמר מיקה שלי ממשיך לרוץ בתיאטרון הבימה וזוכה להצלחה רבה. מתי תוכלו לראות את ההצגה? מהם מחירי הכרטיסים? איפה כדאי לקנות? ואיך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-115 ש"ח במקום 250 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל מה שרציתם לדעת על המחזמר המדובר של הבימה.

המחזמר של הבימה מיקה שלי המבוסס על שירי יאיר רוזנבלום, ממשיך לרוץ בתיאטרון הבימה ויציג הצגות רבות גם במהלך החודשים הקרובים. בעמוד זה, נציג לכם את כל המידע על המחזמר המדובר של הבימה עם לוח הצגות מעודכן וכן מידע על כרטיסים מוזלים, הנחות ופרטים נוספים שכדאי לדעת.

מיקה שלי כרטיסים – איך תקנו כרטיסים ב-115 ש"ח במקום 250 ש"ח?

מחיר הכרטיסים להצגה מיקה שלי בקופות תיאטרון הבימה, הוא 250 ש"ח, אך באמצעות האתר הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים למיקה שלי (בכמות מוגבלת) החל מ-1115 ש"ח בלבד.

מיקה שלי הבימה – לוח הצגות 2019

מאז עלה המחזמר מיקה שלי בהבימה בתחילת הקיץ האחרון, הוא זוכה להצלחה גדולה וממשיך להציג הצגות רבות גם בחודשים הקרובים במהלך 2019.

להלן לוח ההצגות של מיקה שלי בהבימה לחודשים הקרובים עם מידע על כרטיסים בהנחה (שימו לב: אנו מעדכנים כל הזמן את הלוח עם תאריכים חדשים, אז כדאי לחזור מדי פעם ולהתעדכן):

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה – אולם רובינא 42 כרטיסים
79 – 115 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 19 כרטיסים
130 – 200 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 72 כרטיסים
115 – 200 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 45 כרטיסים
115 – 200 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 54 כרטיסים
115 – 200 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 49 כרטיסים
115 – 200 ₪
רכישת כרטיסים
איירפורט סיטי היכל התרבות – איירפורט סיטי 17 כרטיסים
135 ₪
רכישת כרטיסים
היכל התרבות – איירפורט סיטי 1 כרטיסים
135 ₪
רכישת כרטיסים

 

המחזמר עלה על רקע עונתה החדשה של הבימה בניצוחו של משה קפטן המנהל האומנותי, שהצליח להביא תוכן חדש ומסקרן לעונה החדשה והחליט באופן עקרוני לשים דגש בעונה החדשה על אייקונים ידועים בתרבות העברית והישראלית, ולתת להם את הכבוד הראוי. כך למשל הם עשו זאת עם ההצגה מאחורי הגדר המבוססת על הספר של ביאליק וכן עם הצגות נוספות שצפויות להגיע בהמשך.

למעשה, המחזמר מיקה שלי עלה בכלל כתחליף למחזמר מרי פופינס שהיה אמור לעלות בהבימה כבר בקיץ האחרון אך נדחה לבסוף לתחילת 2019. בעקבות הדחייה, הוחלט בהבימה להעלות מחזמר שיעסוק בשירי הלהקות הצבאיות ולמשורר הנחשב למזוהה ביותר איתם – יאיר רוזנבלום.

מדובר במחזמר עטור כוכבים הנחשב למושקע ביותר ותוכלו למצוא שם את משה אשכנזי, עמי סמורלצ'יק, מיקי קם ועוד שחקנים רבים (רשימת המשתתפים המלאה מופיעה בהמשך העמוד). את המחזה עצמו כתב גדי ענבר ואילו משה קפטן מביים.

המחזה מיקה שלי בעיבודו של גדי ענבר, כבר עלה בעבר בבית צבי לפני כמה שנים, אך כפי שציין משה קפטן באחד מהראיונות שנתן לעיתונות, המעבר לתיאטרון רפרטוארי גדול כמו הבימה, גרם לו ולהפקה לכתוב מחדש את המחזה ולבססו סביב השירים הידועים של יאיר רוזנבלום.

עלילת המחזה עוסקת בתקופת בין המלחמות (יום כיפור וששת הימים) ומספרת על חברות צעירים לפני הגיוס וביניהם מיקה, כוכבת הסיפור שנקרעת בין שתי אהבות – האחד, בחור צעיר וקצת אבוד בעקבות הלם קרב מהמלחמה והשני, בחור שנמצא באמצע תהליך של חזרה בתשובה. כל העלילה נעה ומסתובבת סביב השירים הידועים של רוזנבלום כגון "ישנן בנות", "בשמלה אדומה" "מוכרחים להמשיך לנגן" ועוד.

מיקה שלי הבימה ביקורת

המחזמר כאמור, הספיק לרוץ רק בחודשים האחרונים ועדיין לא זכה לקבל ביקורות ממבקרים ידועים ברשת באתרים מובילים כמו וואלה, Ynet או אחרים. בלוגרים ידועים רבים לעומת זאת, דווקא הספיקו להגיע ואף לכתוב ביקורת משלהם על ההצגה. כשסקרנו את רוב הביקורות, ניתן לומר באופן כללי כי הביקורות הן חיוביות וההתרשמות מהבימוי, הקאסט והביצוע הייתה טובה בסך הכל.

המחזמר מיקה שלי – רשימת המשתתפים המלאה

להלן הקאסט השלם של המשתתפים במיקה שלי כפי שפורסם בעמוד הרשמי בהבימה (שימו לב שישנו קאסט כפול שמתחלף מדע עת וכדי לדעת אילו שחקנים ישתתפו באותו ערב, אפשר להתקשר לשירות הלקוחות של הבימה ולקבל מידע מעודכן):

שחקנים ושחקניות: עמית פרקש, רויטל זלצמן, אושרת אינגדשט, נדיר אלדד, דור הררי, יעקב כהן, עמי סמולרצ'יק, מיקי קם, אורנה רוטברג, משה אשכנזי, עומר פרלמן, מתן שביט, דורון ברוקמן, שחר רז, שמוליק כהן,

הלהקה: סיון קינר קיסינגר, רותם מלר, מאי מלר, יעל צדוק, אלינור דוד, דניאל חסין, אריק רינט, עודד סנדטש, זיו שליט, דודי גזית וענבר יוחננוף.

על העיבוד אחראי גדי ענבר, בימאי ההצגה הוא משה קפטן, מנהל המוסיקלי של המחזמר הוא יוסי בן נון והמפיק המוסיקלי – ג'וני גולדשטיין.

משורר הלהקות הצבאיות – על יאיר רוזנבלום

רבים מכירים רק את השם יאיר רוזנבלום ולא ממש מכירים את פועלו, אך ברגע שמגלים את השירים הרבים שכתב, מבינים למעשה שמדובר באחד המשוררים המצליחים ביותר במוסיקה העברית. כמות הלהיטים שכתב רוזנבלום היא בלתי נגמרת ורבים מהם כבר מזמן הפכו לנכסי צאן ברזל ונחקקו במוסיקה העברית. בין השירים שכתב רוזנבלום: "שלווה", "ישנן בנות", "אהוב בסיירת חרוב", "הייה לי חבר הייה לי אח", "בשמלה אדומה", "מוכרחים להמשיך לנגן", "גבעת התחמושת", "ונתנה תוקף", "שיר לשלום" ועוד רבים.

רוזנבלום עבד עם מיטב הפזמונאים והמשוררים בישראל כמו אהוד מנור, יעקב רוטבליט, יוסי בנאי ואחרים. הוא נחשב גם ל"מגלה כשרונות" כשגילה ואף טיפח יוצרים צעירים שהפכו לאחר מכן ליוצרים מובילים בישראל.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו, אורסטיאה, שבעה, לוליטה ז'אן ד'ארק, מאחורי הגדר, פרידה, רודף העפיפונים, סוס אחד נכנס לבר, מרי פופינס, התקווה, השקר, עושה כרצונו, המלך ליר, זרים מושלמים, לילה אחד באפריל, גבעת חלפון אינה עונה, קן הקוקיה, המחזמר זה אני, אנשים, מקומות ודברים ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק