גבעת חלפון אינה עונה הצגה – כרטיסים מוזלים ב-89 ש"ח בלבד!

גבעת חלפון אינה עונה הצגה - כרטיסים מוזלים ב-95 ש"ח בלבד!
גבעת חלפון אינה עונה הצגה - כרטיסים מוזלים ב-95 ש"ח בלבד!

כמה עולים כרטיסים להצגה החדשה של הבימה גבעת חלפון אינה עונה ואיפה תוכלו לקנות כרטיסים מוזלים ב-89 ש"ח בלבד? קבלו את כל המידע על ההצגה החדשה והמדוברת לסרט הפולחן שמככבת בהבימה ב-2021.

לאחר ההפוגה הארוכה עקב משבר הקורונה ופתיחתו המחודשת של עולם התרבות, תיאטרון הבימה מחזיר את הלהיט הבימתי שלו – העיבוד הבימתי לאחד מסרטי הפולחן הגדולים והמצליחים שנוצרו בישראל הסרט גבעת חלפון אינה עונה שכתב אסי דיין ז"ל והפך לאחד הסרטים המצליחים ביותר בכל הזמנים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על לוח ההצגות ופרטים על רכישת כרטיסים.

גבעת חלפון אינה עונה הצגה – לוח הצגות 2021

גבעת חלפון אינה עונה הבימה כרטיסים מוזלים החל מ-89 ש"ח בלבד

מכירת הכרטיסים להצגה החדשה כבר נפתחה כאשר מחירי הכרטיסים בקופות התיאטרון עומדים על 250 ש"ח, אך באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים להצגה החל מ-89 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

הנחות, כרטיסים מוזלים, מבצעים והטבות 1+1

אנו בודקים כל הזמן הטבות והנחות נוספות להצגה ומעדכנים בכל עת בעמוד הפייסבוק שלנו אז אל תשכחו לבקר ולתת גם לייק.

את הגרסה הבימתית החדשה של גבעת חלפון אינה עונה, כתב התסריטאי דניאל לפין הותיק והמנוסה שמחזיק ברזומה רחב של תסריטים ועיבודים מצליחים של הצגות בישראל. על הבימוי אחראי משה קפטן, מנהל האמנותי של הבימה.

בהצגה ייקחו חלק שחקנים רבים ביניהם טוביה צפיר, רוני דלומי (שמשתתפת גם בהצגה בוסתן ספרדי 2021), סנדרה שדה, טל מוסרי ועוד. משך זמן ההצגה יהיה כשעה ו-50 דקות. כמו כן, ההצגה תשלב גם שירים ידועים מהסרט שהפכו עם הזמן לקלאסיקה ולנסכי צאן ברזל במוסיקה ותרבות הישראלית.

תקציר ההצגה גבעת חלפון אינה עונה בתיאטרון הבימה

עלילת ההצגה תהיה מבוססת כמובן על התסריט המקורי של אסי דיין ונפתלי אלטר ותספר על ההוויה האבסורדית של שירות המילואים בצה"ל, בראי התקופה שלאחר מלחמת יום הכיפורים.

השנה היא 2018. במסגרת עבודת שורשים לבית הספר, נכדם של סרג'יו קונסטנזה ושפרה חסון מבקש לדעת מה קרה אי אז בגבעת חלפון, מה שורשי הריב הגדול עם דוד ג'ינג'י ומדוע המשפחות אינן מדברות שנים. הקהל יוכל להתוודע לדמויות מהעבר ומההווה ולהיזכר מה קרה להן ב-1976 בדיונות של סיני לאחר מלחמת ששת הימים במדבר המאובק, המרוחק, הנידח והשומם ומה קורה להן היום.

גבעת חלפון אינה עונה – שחקנים

רשימת המשתתפים המלאה בהצגה החדשה תכלול את: קובי מאור, משה אשכנזי, שלומי קוריאט, טל מוסרי, רוי מילר, טוביה צפיר, ניצה שאול, סנדרה שדה, יעל עמית, רוני דלומי, עדנה בליליוס, יעל לבנטל, שיפי אלוני, נדיר אלדד, ניל משען, ניר זליחובסקי, אמנון וולף, יואב דונט, אורי הוכמן, שפי מרציאנו, יובל שלומוביץ, שמוליק כהן, עמוס בוארון, טל קלאי ודניאל חסין.

הערה חשובה: חלק מהתפקידים נעשה ליהוק כפול ולכן אם תרצו לדעת בוודאות איזה שחקן משתתף ומתי, צרו קשר עם שירות הלקוחות של תיאטרון הבימה בטלפון 03-6295555 ותוכלו לוודא את הפרטים.

ביקורות על ההצגה גבעת חלפון אינה עונה

ההצגה גבעת חלפון זכתה לביקורות מצויינות בכל האתרים המובילים בישראל מקצה לקצה.

עוד הצגות מהעונה החדשה ב-2021 שכדאי להכיר:

שימו לב: אל תרכשו כרטיסים מספסרות או ממשרדי כרטיסים לא מוכרים. אתר "קצת תרבות" מציג קישורים אך ורק למשרדי כרטיסים מוכרים ומקצועיים בישראל.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
עדי
5 years ago

אחלה כתבה רק תיקון קטן:
רוני דלומי לא משחקת ב"מיקה שלי" אלא ב"סימני דרך"

ורד ואיל
5 years ago

גבעת חלפון הצגה, מחזמר, קומדיה מעולה מעולה משחק מצויין בימוי מצויין כייף של מופע רק יש בעיה אחת, זה פתאום נגמר. " משה קפטן תביים לנו עוד.."

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק