מאחורי הגדר הבימה 2019 – כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח

מאחורי הגדר הבימה 2019 - כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח
מאחורי הגדר הבימה 2019 - כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 220 ש"ח

תיאטרון הבימה מעלה את ההצגה המוסיקלית החדשה "מאחורי הגדר" עם טקסטים של ביאליק ומוסיקה של דיקלה. מהו לוח ההופעות של ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיך תוכלו להשיג כרטיסים מוזלים החל מ-71 ש"ח? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.

דיקלה עושה ביאליק: במסגרת העונה החדשה של תיאטרון הבימה ל-2019, ימשיך לרוץ המחזה המוסיקלי "מאחורי הגדר" המבוסס על סיפור מאת ביאליק עם מוסיקה מקורית שכתבה הזמרת דיקלה, ובכיכובם של ליא קניג ויגאל שדה. בעמוד זה, תוכלו למצוא לוח ההצגות עדכני של ההצגה מאחורי הגדר ומידע על מחירי כרטיסים, הנחות או כרטיסים מוזלים.

מאחורי הגדר כרטיסים – איך תקנו כרטיסים בהנחה ב-71 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה מאחרוי הגדר בקופות הבימה מתחיל ב-220 ש"ח, אך באמצעות האתר הבא, תוכלו לרכוש את כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת החל מ-71 ש"ח בלבד.

מאחורי הגדר – לוח הצגות 2019

ההצגה מאחורי הגדר תציג במהלך החודשים הקרובים ב-2019 באולם רובינא בתיאטרון הבימה. להלן לוח ההצגות של ההצגה מאחורי הגדר לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה – אולם רובינא 64 כרטיסים
71 – 96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 72 כרטיסים
71 – 101 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 54 כרטיסים
96 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 67 כרטיסים
101 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 33 כרטיסים
101 ₪
רכישת כרטיסים

 

אודות ההצגה מאחורי הגדר

מדובר במחזה דו לשוני (בשפה העברית והרוסית) המבוסס על הסיפור הידוע "מאחורי הגדר", שכתב חיים נחמן ביאליק ב-1909. עלילת הספר מציגה סיפור אהבה בלתי אפשרי בין נח היהודי למארינקה הנוצרייה שלא מצליחים לממש את אהבתם. על העיבוד להצגה אחראי עידו ריקלין ואילו משה קפטן ביים.

בתפקידים הראשיים ישחקו ליא קניג הוותיקה (ששיחקה גם בהצגה המלך ליר בהבימה) ויגאל שדה, ולצידם עוד כ-15 שחקנים נוספים. למרות שההצגה אינה מוגדרת כמחזמר, במהלך ההצגה, יבוצעו 5 שירים ע"י הזמרת דיקלה שגם הלחינה אותם. מתוך חמשת השירים, שלושה מעולם לא הולחנו ושניים דווקא זכו ללחנים ידועים -"הכניסני תחת כנפך" ו-"קומי צאי". כמו כן, ההצגה תלווה גם במחול ובוידאו ארט.

בראיון שהעניק משה קפטן, מנהלה האומנותי של הבימה ובימאי ההצגה מאחורי הגדר, ציין קפטן כי במסגרת העונה החדשה של הבימה, היה לו חשוב לקחת אייקונים תרבותיים של התרבות הישראלית שקצת הלכו ואבדו עם השנים, ולהחזיר להם את הכבוד הראוי באמצעות גישה חדשה ומודרנית. כך הוא עשה בהצגה זו, וכך בהצגות נוספות שרצות בעונה החדשה כמו המחזמר סימני דרך על נעמי שמר או המחזמר מיקה שלי על שיריו של המלחין יאיר רוזנבלום.

עלילת ההצגה

הסיפור "מאחורי הגדר" נכתב ע"י ביאליק בתחילת המאה הקודמת ונחשב לאחד הידועים ביותר שלו. את הסיפור הוא כתב באותה תקופה בה ביקר בפעם הראשונה בארץ ישראל. הסיפור מתרחש במזרח אירופה במאה ה-19 ומתאר שני ילדים הגדלים ביחד. האחד יהודי והשנייה גויה נוצרייה. השניים מתאהבים אך נתקלים במחסומי שפה וזהות ונעים בין תקווה לאכזבה עקב האהבה הבלתי אפשרית והבלתי ניתנת למימוש.

שחקנים דוברי עברית ורוסית ביחד – רשימת המשתתפים בהצגה מאחורי הגדר

השחקנים בהצגה נחלקים לדוברי עברית ורוסית (עם תרגום לעברית). הצד האוקראיני של העלילה, דובר רוסית ואילו הצד היהודי דובר עברית. בצד דובר הרוסית, קניג תגלם את אמה המאמצת של הגיבורה מארינקה שתגולם ע"י אינה בקלמן. בצד דובר העברית, את נח, משחקים לסירוגין גל גולדשטיין ועלא דקה ואת הוריו יגלמו יגאל שדה ודוית גביש.

עוד משתתפים בהצגה השחקנים והשחקניות: גל גולדשטיין, אלכס קרול, ולדימיר פרידמן, רות לנדאו, הילה שלו, שפי מרציאנו, רוברטו פולק, עמוס בוארון, ליאן ארליך, אלינה גליצ'נקו, אייל איבשין והראל ואליס. על עיצוב התלבושות אחראית אורנה סמורגונסקי ועל התפאורה ערן עצמון.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו שבעה, גבעת חלפון אינה עונה, קן הקוקיה, המחזמר זה אני, מרי פופינס, המלך ליר, השקר, רודף העפיפונים, עושה כרצונו, מיקה שלי, אנשים, מקומות ודברים, אורסטיאה, לילה אחד באפריל, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, סוס אחד נכנס לבר, זרים מושלמים, סימני דרך, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק