המלך ליר הבימה 2019 – כרטיסים, הנחות, לוח הצגות ועוד

המלך ליר כרטיסים - כך תקנו כרטיסים מוזלים להצגה של הבימה
המלך ליר כרטיסים - כך תקנו כרטיסים מוזלים להצגה של הבימה

השחקנית ליא קניג מככבת בעיבוד החדש של תיאטרון הבימה להצגה הידועה של שייקספיר "המלך ליר". מתי תציג ההצגה? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תמצאו כרטיסים מוזלים ב-101 ש"ח בלבד לכרטיס? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לכבוד חגיגות ה-100 לתיאטרון הבימה, מעלה התיאטרון גרסה עדכנית וחדשה להצגה המלך ליר של שייקספיר בכיכובה של ההשחקנית הותיקה והמעולה ליא קניג בת ה-88. ההצגה תרוץ בתיאטרון בחודשים הקרובים וניתן למצוא גם כרטיסים בהנחה ב-101 ש"ח בלבד. פרטים נוספים, בהמשך הכתבה.

כרטיסים להצגה המלך ליר – הנחות ומבצעים

המחיר הרגיל של הכרטיסים להצגה מלך ליר בקופת הבימה עומד על 220 ש"ח לכרטיס ו-110 ש"ח לגמלאים אך באמצעות האתר הבא תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה ב-101 ש"ח בלבד (הכמות מוגבלת).

המלך ליר לוח הצגות 2019

ההצגה תרוץ באולם רובינא שבתיאטרון הבימה בחודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות הקרובות של המלך ליר:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה – אולם רובינא 55 כרטיסים
101 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה – אולם רובינא 16 כרטיסים
101 ₪
רכישת כרטיסים
המלך ליר כרטיסים - כך תקנו כרטיסים מוזלים להצגה של הבימה
המלך ליר כרטיסים – כך תקנו כרטיסים מוזלים להצגה של הבימה

מדובר בגרסה מעניינת במיוחד של אחד המחזות הפופולריים ביותר בעולם היות התפקיד הראשי של המלך יגולם על ידי קניג ולא על ידי גבר כמצופה. הרעיון ללהק את קניג לתפקיד המלך הגיע מכיוונו של משה קפטן, מנהלה האמנותי של תיאטרון הבימה, שהציע זאת לבמאי המחזה גדי רול.

ההצגה המלך ליר זכתה בעבר לגרסאות ועיבודים רבים בתיאטרון הישראלי כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כ-11 שנים בתיאטרון הקאמרי בכיכובו של יוסי פולק ובבימויו של רוברט סטרואה. הפעם, יהיה זה רול המנוסה שיופקד על הגרסה החדשה כאשר מיד לאחר מכן יגיע לאנגליה כדי לביים את ההצגה "דון קרלוס" של שילר.

עלילת ההצגה המלך ליר מספרת על מלחמת ירושה בין שלוש הבנות של המלך ליר שנאבקות בירושה באמצעות חנופה לאביהן. הבת הצעירה קורדליה, אינה מוכנה לקחת חלק בחנופה לאביה והיא מנושלת מהירושה. משם, מתחילה מפולתו של המלך שמסיים כחסר כל וכשהוא לוקה בטירוף הדעת.

המחזה נכתב ע"י שייקספיר לפני כ-400 שנה ונחשב לאקטואלי ורלוונטי עד היום. זהו אחד מהמחזות המצליחים והפופולריים ביותר בעולם והוא זכה למאות עיבודים וגרסאות ברחבי העולם.

זהו אמנם לא הפעם הראשונה שאת המלך ליר מגלמת אשה כאשר התיאטרון הלאומי של בריטניה העלה גרסה כזו בכיכובה של השחקנית גלנדה ג'קסון, אך הפעם, גם הישראלים יזכו לגרסה נשית של המלך ליר בכיכובה של אחת השחקניות הטובות ביותר שפעלו כאן ובתקווה שתמשיך להציג כאן עוד שנים ארוכות.

יחד עם קניג, ישתתפו בהצגה גם השחקנים והשחקניות: איצ'ו אביטל, יבגניה דודינה, מיקי פלג-רוטשטיין, רינת מטטוב, נורמן עיסא, יגאל שדה, רותם קינן, אלכס קרול, נתי רביץ, מורדי גרשון, בן יוסיפוביץ', נדיר אלדד, עמוס בוארון, גל גולדשטיין, ניר זליחובסקי, ליאור חקון, ניל משען, ירין סביון, אליעד סודאי, דניאל סליצר וטל קלאי.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו מרי פופינס, מאחורי הגדר, פרידה, השקר, סוס אחד נכנס לבר, אנשים, מקומות ודברים, מיקה שלי, רודף העפיפונים, זרים מושלמים, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, עושה כרצונו, לילה אחד באפריל, התקווה, סימני דרך, שבעה, אורסטיאה, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק