לוליטה ז'אן ד'ארק – הצגה מסקרנת בתיאטרון גשר

לוליטה ז'אן ד'ארק תיאטרון גשר - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2019
לוליטה ז'אן ד'ארק תיאטרון גשר - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2019

השחקן יחזקאל לזרוב חוזר לעמדת הבימאי בתיאטרון גשר עם ההצגה לוליטה ז'אן ד'ארק במסגרת העונה החדשה של התיאטרון. מה בדיוק יקרה בהצגה? מי ישתתף? ואיך תשיגו כרטיסים מוזלים ב-121 ש"ח בלבד לכרטיס? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון גשר יציג בחודש ספטמבר הקרוב, במסגרת עונתו החדשה, את ההצגה החדשה "לוליטה ז'אן ד'ארק" שעיבד, ביים ועיצב השחקן המוערך יחזקאל לזרוב שמגיע הפעם מהצד השני של הבמה כבימאי. בהצגה החדשה, יככבו השחקנים ישראל (סשה) דמידוב ודורון תבורי.

לוליטה ז'אן ד'ארק תיאטרון גשר - כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2018

מדובר בהצגה חדשה ומסקרנת ביותר המשלבת בין שני סיפורים מרתקים. הראשון, הוא ספרו השנוי במחלוקת "לוליטה" של הסופר הרוסי הידוע ולדימיר נבוקוב, והשני, הם פרוטוקולים ממשפטה של לוחמת החופש ואחת מגיבורות צרפת ז'אן ד'ארק, ששיחררה את צרפת מהכיבוש האנגלי במאה ה-15.

עלילת ההצגה תעסוק באמצעות שתי הגיבורות, האחת ילדה בת 12 והשנייה נערה בת 18 שמועמדת למשפט, בגבולות המגדר הנשי ובכוח הדרוש לנשים לשרוד בחברה גברית נוקשה. ההצגה תוצג ב"בלאק בוקס" – ההאנגר המחודש של תיאטרון גשר ולכמות מוגבלת של צופים. להלן הפרטים על ההצגה החדשה:

כרטיסים להצגה לוליטה ז'אן ד'ארק בתיאטרון גשר

המחיר הרגיל לכרטיסים להצגה הוא 250 ש"ח ו-125 ש"ח לגמלאים אך באתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים (בכמות מוגבלת) ב-121 ש"ח בלבד.

לוליטה ז'אן ד'ארק לוח הצגות

ההצגה תתקיים בהאנגר בלאק בוקס בתיאטרון גשר. להלן לוח ההופעות העדכני של ההצגה בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון גשר – אולם לוליטה-האנגר
תיאטרון גשר – אולם לוליטה-האנגר 11 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון גשר – אולם לוליטה-האנגר 20 כרטיסים
121 ₪
רכישת כרטיסים

 

עבור לזרוב זאת תהיה ההצגה הרביעית שהוא מביים בתיאטרון גשר לאחר ההצגות "נופל מחוץ לזמן", "אליס" ו"אבות ובנים". לזרוב הוא אחד מהשחקנים המוערכים ביותר בישראל עם רזומה גדול ומפואר מאחוריו הכולל סרטים, הצגות ידועות, תוכניות טלוויזיה מצליחות ומחזות זמר מושקעים ובשנים האחרונות, הוא גם מתנסה בבימוי ובעבודה של מאחורי הקלעים של עולם התיאטרון.

פריצתו הגדולה של לזרוב הייתה ב-1997 כשהשתתף בסרט "אהבה אסורה" לצידם של משה איבגי ואיילת זורר. בין עבודותיו הידועות ניתן לציין את סדרות הטלוויזיה "פלורנטין", "שמש", מרחק נגיעה", "אננדה" או "מלאך של אמא". לזרוב השתתף גם בסרטי קולנוע ישראלים ידועים כגון "ללקק את התות", "אהבה אסורה", "וואלס עם באשיר", "העולם מצחיק", "הגננת" ועוד.

לזרוב הוא גם שחקן תיאטרון מוערך והספיק לשחק בהצגות ידועות כגון "היה או לא היה", "זה הים הגדול", "האריסטוקרטים", "חלום ליל קיץ", "העבד" ועוד הצגות רבות. לאחרונה, הוא משתתף במחזמר המושקע של תיאטרון הקאמרי "שורת המקהלה".

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו פרידה, מרי פופינס, מיקה שלי, גבעת חלפון אינה עונה, קן הקוקיה, המחזמר זה אני, אורסטיאה, השקר, אנשים, מקומות ודברים, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, סימני דרך, רודף העפיפונים, שבעה, עושה כרצונו, לילה אחד באפריל, מאחורי הגדר, סוס אחד נכנס לבר, זרים מושלמים ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק