מבצע סבתא ההצגה

כל הפרטים על ההצגה החדשה של התיאטרון העברי מבצע סבתא בכיכובו של רמי הויברגר. מהו לוח ההצגות העדכני? כמה עולים כרטיסים? ומאיפה קונים?

מבצע סבתא ההצגה - לוח הצגות

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
כפר סבא היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים המועד בוטל שעה וחצי
מבצע סבתא ההצגה
מבצע סבתא ההצגה. צילום: ליאור דנציג

מבצע סבתא - כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה מבצע סבתא בכל רחבי הארץ ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 139 ש"ח.

אודות ההצגה מבצע סבתא

השחקן רמי הויברגר חוזר לככב בגרסת ההצגה מבצע סבתא המבוססת על הסרט הקלאסי והמצליח בכיכובו עם הדמות הידועה "קרמבו". הויברגר גם כתב וביים את ההצגה.

עלילת ההצגה מספרת על הסבתא חיה, שמסרה נשמתה לבורא בשיבה טובה בבית אבות בנתניה. שלושת נכדיה של סבתא חיה: אלון, (קרמבו)  סגן אלוף בצה"ל הנמצא בעיצומו של תרגיל  צבאי, בני, מתקין כבלים בעל ידי זהב ועידן, מדריך בפנימייה – נקראים לבוא ולארגן לסבתא חיה את מנוחה נכונה.

הנכדים מתארגנים למבצע, מבצע שמן-הסתם מחולק לשלושה חלקים. כל מה שיכול להשתבש בדרכה האחרונה של סבתא משתבש באחת הקומדיות המצליחות בכל הזמנים בקולנוע הישראלי.

אודות הסרט מבצע סבתא

מבצע סבתא הוא סרט קומי ישראלי משנת 1999 שבוים ונכתב על ידי דרור שאול. הסרט זכה בפרס אופיר וצבר פופולריות רבה בישראל. זהו סרט סאטירי המבוסס על סיפורו האמיתי של הבמאי. העלילה עוקבת אחרי שלושה אחים יתומים שמנסים לקבור את סבתם בקיבוץ בו היא חיה, אך נתקלים בשפע קשיים ואי-הבנות.

בין השחקנים הראשיים נמנים רמי הויברגר, עמי סמולרצ'יק, עידן שגיב ועוד. פרטים רבים בסרט לקוחים מחייו של הבמאי בקיבוץ כיסופים. סצנות מפתח כוללות את סירוב הקיבוץ לממן את הלוויה, העצירה בדרך לקניית מקרר לגופה, וארון הקבורה שמתפרק באמצע הטקס.

ההצגה מבצע סבתא ביקורת

בקרוב נעלה כאן אוסף ביקורות של ההצגה מבצע סבתא של מיטב המבקרים בתקשורת הישראלית.

אורך ההצגה

כשעה וחצי.

שחקנים ומשתתפים

משתתפים: רמי הויברגר , צח שפיצן , פיני טבגר, אברהם הורביץ, דניאל היב , יקיר שוקרון, ליאור שמואל, סנדרה שונוולד, שיר אשכנזי, קורל לוקאץ, מיכאל רוז׳צק.

בימוי: רמי הויברגר, תפאורה: במבי ע פרדימן, תלבושות: חוה לוי, תאורה: אורי מורג, מוסיקה: ישי עמיר יעוץ קרבות במה: אילן גזית

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות מומלצות שכנראה יעניינו אותך:

הצגות נוספות מעניינות שכדאי לבדוק: