המחזמר מאפלה לאור גדול - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות 2024

כל הפרטים על המחזמר החדש מאפלה לאור גדול (Le Sel et le Miel) בכיכובם של אימרי זיו ועמית פרקש. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות של המחזמר ומידע על רכישת כרטיסים והנחות.

לוח הופעות

מאפלה לאור גדול המחזמר - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות
מאפלה לאור גדול המחזמר - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות. צילום: עדי ברק

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להופעות של המחזמר מאפלה לאור גדול בכל רחבי הארץ מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 185 ש"ח ל-265 ש"ח.

אודות המחזמר מאפלה לאור גדול

המחזמר "מאפלה לאור גדול" (Le Sel et le Miel) הוא מחזמר צרפתי מצליח שזכה להצלחה בינלאומית. הוא מגולל באמצעות סיפור אהבה מרגש את סיפורו של העם היהודי משואת יהודי אירופה ועד קום מדינת ישראל.

המחזמר, שנכתב על ידי ברנארד ביתן ולורן בן טטה, הועלה לראשונה בצרפת לפני יותר מעשור ומאז הוצג בהצלחה רבה ברחבי אירופה, בין היתר באולמות יוקרתיים כמו האולמפיה של פריז. העלילה עוקבת אחר סיפור אהבתם של סמואל ורבקה מפגישתם כילדים במחנה ההשמדה אושוויץ ועד הקמת מדינת ישראל, תוך שילוב המאבקים, הקשיים והתקוות של העם היהודי בדרך.

לרגל 30 שנה לעלייתו, יגיע המחזמר בגרסה מחודשת להופעות בישראל עם צוות שחקנים מקומי בכיכובם של עמית פרקש ואמרי זיו. מטרתו לחבר בין הדורות ולחזק את החברה הישראלית. המחזמר יציג תאריכים רבים ברחבי הארץ בהשתתפות עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים בהפקה גדולה ומושקעת. 

עלילת המחזמר עוקבת אחרי סיפורם של סמואל ורבקה, החל מפגישתם כילדים על רקע הזוועה והייאוש של מחנה המוות אושוויץ, דרך מאבקם לשקם את חייהם במסירות ובעיקשות. בהיותם רדופים על-ידי זיכרונות וחוששים מאתגרי העתיד, הצטלבה דרכם של השניים על סיפונה של ספינת מעפילים בדרכם לארץ אחרי המלחמה. 

בהגיעם כפליטים לארץ, הם החלו לבנות במאמץ עילאי את חייהם החדשים, התיידדו והתאהבו זה בזו, אהבה שפרחה באווירה של תקווה לתקומה ולהתחדשות במדינה שלהם. בתום המלחמה, הסיפור משלים מעגל היסטורי מרגש עם לידת ביתם ולבסוף הקמת מדינתם, מדינת ישראל. "מאפלה לאור גדול" הוא סיפור אהבה ותקווה פואטי, הקורא לשמר את זיכרון מאבקם וחלומם של אלה ששרדו והמשיכו.

אורך המחזמר

כשעה וחצי.

שחקנים ומשתתפים

משתתפים: עמית פרקש, אמרי זיו, אלי גורנשטיין ועוד עשרות שחקנים, זמרים ורקדנים/

מנהל מוזיקלי: גיורא ליננברג
דיגיטל: בועז לבקוביץ
יצירה גרפית: עדי ברק
מעצב תפאורה: מיקל קרמנקו
בונה סט: זברה
מעצבת תלבושות: אלה קולסניק
אביזרים: נרקיס אלבה
מעצב תאורה: ארנו יונג
וריאוגרפיה: אילן זאוי בעיבוד אורי פנירי
בימוי: ברנרד ביטן
מפיק בפועל: אלי אטל

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות מומלצות שכנראה יעניינו אותך:

הצגות נוספות מעניינות שכדאי לבדוק: