כולם היו בניי הצגה – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023

כולם היו בניי הצגה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023
כולם היו בניי הצגה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023. צילום: מיכל חלבין

כל הפרטים על ההצגה החדשה כולם היו בניי של ארתור מילר שזוכה לעיבוד עברי חדש בבימויה של שיר גולדברג ובכיכובם של מיכאל מושונוב, ירדן בר כוכבא ואחרים. מתי תוכלו לראות? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

המחזה הידוע של ארתור מילר "כולם היו בניי" זוכה לעיבוד עברי חדש בהפקת תיאטרון באר שבע בהשתתפות מיכאל מושונוב, ירדן בר כוכבא ושחקנים נוספים. ההצגה תורגמה ע"י יוסף אל דרור ומבויימת ע"י שיר גולדברג. את המוזיקה כתב דניאל סלומון. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולם היו בניי כולל מידע על רכישת כרטיסים, לוח הצגות, הנחות ועוד.

כולם היו בניי לוח הצגות 2023

ההצגה תציג תאריכים בבית ציוני אמריקה בתל אביב במהלך החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 56 ש"ח בלבד לאדם.

שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות המלאה שייקחו חלק בהצגה כוללת את צחי גראד, ירדן בר-כוכבא, אורי בלופרב, ליר כץ, מיכאל מושונוב, אביב כרמי, רון ביטרמן, אסף זגה ודורון טאובר. עוד עוסקים במלאכה – תרגום: יוסף אל דרור, בימוי: שיר גולדברג, דרמטורגיה: שחר פנקס, עיצוב תפאורה: ערן עצמון, עיצוב תלבושות: גילי כוכבי, מוזיקה: דניאל סלומון, עיצוב תאורה: אמיר קסטרו ועיצוב תנועה: אריאל נ. וולף.

עלילת ההצגה

המחזה מתרחש בחצר בית משפחת קלר – ג'ו וקייט, במהלך סערה שבה נעקר עץ תפוח שניטע לזכר בנם לארי שנעדר כבר 3 שנים. למשפחה יש עבר כואב – לפני 3 שנים הסתיים משפט בו ג'ו ושותפו הואשמו שסיפקו חלקי מנועי מטוסים פגומים במלחמה, מה שגרם ל-21 טייסים להיהרג. שותפו נמצא אשם ונכלא, אבל ג'ו שוחרר.

על אף ניסיונות המשפחה לחזור לחיים נורמליים, רוחות העבר רודפות אותם – העץ שנעקר וזיכרון בנם האבוד מזכירים להם את הטרגדיה, ומאיימים לחשוף סודות נסתרים. המחזה שואל שאלות על מחויבות מוסרית מול שאיפה להצלחה, ובוחן את המחיר הכבד של סודות ושקרים על משפחה.

אודות ההצגה כולם היו בניי

כולם היו בניי הוא מחזה מפורסם שנכתב על ידי המחזאי האמריקאי ארתור מילר והועלה לראשונה בברודוויי בשנת 1947. זהו מחזה משפחתי טרגי שמתרחש בברוקלין של שנות ה-40. המחזה עוקב אחר משפחת לומאן – אבי המשפחה ג'ו מנסה להתמודד עם בעיית נאמנות של בנו בכורו באבל, וכן עם מתחים וקונפליקטים בין שאר בניו.

המחזה בוחן סוגיות של יחסי אב-בן, קנאה בין אחים, חיפוש זהות וכבוד משפחתי. הוא מציג את המתח שבין חלומות, שאיפות ומציאות. סגנון הכתיבה נטורליסטי וריאליסטי, עם דיאלוגים חיים ודמויות מורכבות. המחזה זכה להצלחה רבה ונחשב לאחד הטקסטים הקלאסיים של התיאטרון האמריקאי בכל הזמנים.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק