הקומדיה על שוד הבנק – הקאמרי

הקומדיה על שוד הבנק הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 226 ש"ח!
הקומדיה על שוד הבנק הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 226 ש"ח! צילום: אוהד רומנו עיצוב פוסטר: שיין הורוביץ

ההצגה החדשה והמדוברת של הקאמרי הקומדיה על שוד הבנק יוצאת לדרך בעיבוד עברי ראשון עם יניב סויסה (קופה ראשית) ושחקנים נוספים. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בחצי מחיר? הנה כל הפרטים.

הקומדיה על שוד הבנק – אחת ההצגות המצליחות בעולם שכתבו הנרי לואיס, ג'ונתן סייר והנרי שילדס מגיעה לראשונה לישראל בעיבוד עברי בהצגה החדשה והמדוברת בתיאטרון הקאמרי בכיכובם של יניב סויסה וערן מור ובבימוי אמיר י. וולף. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות מסודר.

הקומדיה על שוד הבנק תיאטרון הקאמרי – לוח הצגות 2024

ההצגה החדשה של הקאמרי הקומדיה על שוד הבנק תחל לרוץ בבימות התיאטרון כבר בחודשים הקרובים באולם החדש 2. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 1 7 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 1 8 כרטיסים
79 - 99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 1 33 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 1 31 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 1 33 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הקאמרי תל אביב - החדש 1 24 כרטיסים
99
רכישת כרטיסים שעה וחצי

הקומדיה על שוד הבנק כרטיסים מוזלים

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה הבוקר כשמחיר הכרטיסים הרשמי בתיאטרון עומד על 226 ש"ח אך באמצעות משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

אודות ההצגה הקומדיה על שוד הבנק

"הקומדיה על שוד הבנק" (The Bank Robbery Play) הוא מחזה קומי שכתב המחזאי האמריקאי ג'ו סמית'. המחזה מתרחש בבנק קטן בעיירה קטנה בארצות הברית של שנות ה-30. יום אחד נכנסים לבנק שלושה שודדים חמושים, קין, פרנקי ולואי, ומנסים לשדוד אותו.

שודדים אלו הם למעשה שלושה שחקנים כושלים שהחליטו לנסות את מזלם בשוד בנק, אלא שהם אינם מבינים דבר בשוד בנקים ומתחילים להסתבך יותר ויותר. המצב מורכב עוד יותר כשהקהל בבנק, כולל הלקוחות והפקידים, מתחילים להבין שמדובר בשחקנים חובבים ולא בשודדים אמיתיים. המחזה הופך לקומדיה של טעויות כאשר כולם מנסים לשחק תפקידים שונים במצב המבולגן.

המחזה מלא הומור ותסבוכות קומיות סביב ניסיון השוד הכושל. הוא זכה להצלחה רבה בברודוויי כשעלה לראשונה ב-1952 ומאז הועלה והוסרט מספר פעמים. תיאטרון הקאמרי מביא לראשונה לישראל עיבוד עברי למחזה הידוע בתרגומו של דורי פרנס ובבימויו של אמיר וולף.

שחקנים ומשתתפים

בהצגה החדשה של הקאמרי יככבו השחקנים ערן מור (נרות יום הולדת), יניס סויסה (קופה ראשית, החבדניקים) ואוהד שחר ולצידם השחקנים והשחקניות הבאות: נעמה שטרית, אלון סנדלר, נדב אסולין, כינרת לימוני, נדב עדר / תום חודורוב ועופרי ביטרמן / גלעד מרחבי.

הקומדיה על שוד הבנק ביקורת

ההצגה המקורית זכתה לביקורות מעולות ברחבי העולם והיא נחשבת לאחת המצליחות בכל הזמנים. בקרוב נציג כאן סקירה מורחבת של ביקורות של מיטב המבקרים בישראל על העיבוד החדש של ההצגה בקמארי.

https://www.youtube.com/watch?v=7HHROpHkbnQ

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הקאמרי:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק