בוסתן ספרדי הבימה 2023 – כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח!

בוסתן ספרדי הבימה 2023 - כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח!
בוסתן ספרדי הבימה 2023 - כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד במקום 250 ש"ח! צילום: אור דנון

רוני דלומי, טל מוסרי וחני נחמיאס יככבו במחזמר המחודש של תיאטרון הבימה בוסתן ספרדי שעבר מתיחת פנים בבימויו של צדי צרפתי. מהו לוח ההצגות ל-2023? כמה עולים כרטיסים? ואיך תמצאו הנחות? בואו להתעדכן עם אתר "קצת תרבות".

תיאטרון הבימה יעלה בקרוב גרסה מחודשת לאחת ההצגות המצליחות ביותר שלו בכל הזמנים – "בוסתן ספרדי", ומרענן גם את כל הקאסט עם שמות כמו טל מוסרי, רוני דלומי וחני נחמיאס. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה לרבות פרטים על מחירי כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

בוסתן ספרדי לוח הצגות 2023

להלן לוח ההצגות של ההצגה בוסתן ספרדי לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מרכז דוהל 18 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים לא מסומנים שעתיים ו-20 דקות, כולל הפסקה
ירושלים תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר 37 כרטיסים
165
רכישת כרטיסים שעתיים ו-20 דקות, כולל הפסקה

בוסתן ספרדי – כרטיסים ב-100 ש"ח בלבד!

מחיר הכרטיסים לבוסתן ספרדי עומד בקופות התיאטרון על 250 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

ההצגה "בוסתן ספרדי", נחשבת להצגה הותיקה ביותר בתיאטרון הבימה עם למעלה מ-2500 הצגות מאז עלתה לבמה. את גלית גיאת, יעקב כהן ורובי פורת שובל ששיחקו בתפקידים הראשיים זמן רב, יחליפו הפעם טל מוסרי, רוני דלומי וחני נחמיאס לצד שחקנים רבים נוספים. על הבימוי של גרסת בוסתן ספרדי 2023, הופקד הבימאי צדי צרפתי שביים גם את המחזמר סאלח שבת.

המחזמר בוסתן ספרדי נכתב ע"י יצחק נבון (נשיאה החמישי של מדינת ישראל) ועלה לבמה לראשונה ב-1969. המחזה הביא לבמה את מוסיקת הלדינו והרומנסות הספרדיות הידועות שלקוחות מעולם החזנות בשילוב עלילה על משפחה ספרדית בירושלים ויחסיהם עם השכנים ובינם לבין עצמם. זהו המחזה המצליח והארוך ביותר של תיאטרון הבימה.

רשימת המשתתפים במחזמר בוסתן ספרדי 2023 בתיאטרון הבימה

רשימת השחקנים והשחקניות שישתתפו בגרסה החדשה של בוסתן ספרדי היא ארוכה וכוללת את רוני דלומי, חני נחמיאס, רובי פורת-שובל, פיני קידרון, גל גולדשטיין, שחר רז, מתן שביט, יובל שלומוביץ, דוית גביש, רותי לנדאו, עמי סמולרצ׳יק, שפי מרציאנו, מיקי פלג-רוטשטיין, אורי הוכמן, שמוליק כהן, הילה שלו, גל שטרית, רונית אפל, ניל משען, טל מוסרי ואברהם סלקטר. בימאי ההצגה הוא צדי צרפתי ועל הניהול המוזיקלי הופקד גיורא ליננברג.

בוסתן ספרדי 2023 ביקורות

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה בוסתן ספרדי שאספנו וליקטנו מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות מומלצות נוספות בתיאטרון הבימה:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק